Prezentace zemí V4 jako turistické destinace v Singapuru a Indonésii

27. 9. 2018 | Zdroj: Ministerstvo zahraničních věcí (MZV)

motiv článku - Prezentace zemí V4 jako turistické destinace v Singapuru a Indonésii Zahraniční kancelář CzechTourism v Hong Kongu ve spolupráci s Velvyslanectvím ČR v Jakartě zorganizovaly s podporou PROPED (Projekt na podporu ekonomické diplomacie) 24. září v Singapuru a 25. září 2018 v Jakartě v rámci regionální roadshow Discover Central Europe prezentační semináře pro místní profesionály.

Národní turistické agentury doprovázela necelá dvacítka soukromých subjektů, mezi nimiž měly převahu české cestovní kanceláře a stěžejní částí celé akce tak byl matchmaking s místními turistickými agenturami před nadcházející turistickou sezónou.V průběhu seminářů pak CzechTourism a jeho partnerské organizace z Maďarska, Polska a Slovenska prezentovaly své země a turistické možnosti zástupcům místních cestovních kanceláří.

Regionální roadshow propagující země V4 navázala na úspěšné série pořádané v předchozích letech. Jakartský seminář zahájil velvyslanec ČR v Indonésii a Singapuru Ivan Hotěk spolu s velvyslankyněmi Maďarska a Polska a v Singapuru tak spolu s maďarským velvyslancem v Singapuru učinil jeho zástupce Jakub Černý. Následovaly prezentace národních turistických agentur České republiky, Maďarska, Polska a Slovenska a také hlavních sponzorů akce – letecké společnosti Turkish Airlines a zrostředkovatele železničních jízdenek po Evropě Rail Europe.

Ředitel kanceláře CzechTourism v Hongkongu Jan Urban představil Českou republiku jako zemi příběhů na cestě za historickými a přírodními památkami, ale také např. za lázeňskými či gastronomickými zážitky. 

České firmy se snažily cílit vedle již tradičně oblíbených destinací jako Praha, Český Krumlov či Karlovy Vary, také na další česká města a regiony se zaměřením na lifestyle aktivity. V rámci B2B matchingu byly nabízeny jednotlivé zájezdové balíčky a také zvýhodněné ceny dopravy ze strany Turkish Airlines a Rail Europe.

Zájem místních partnerů jasně prokázal, že střední Evropa je v kurzu. Spolu s tím jak statisticky rostou počty turistů, je dále také jasně vidět, jak si čeští profesionálové v oblasti cestovního ruchu uvědomují nejen potenciál ale i rozdílné potřeby klientů z jednotlivých zemí regionu. I v tom jim akce obdobného typu dávají jedinečnou možnost seznámit se nejen s obchodními partnery, ale i s jejich zeměmi, lidmi a zvyky.

Projekt byl financován z prostředků na podporu ekonomické diplomacie, na kterém se podílelo ministerstvo pro místní rozvoj a ministerstvo zahraničních věcí ČR.

Informace poskytnuta Zastupitelským úřadem České republiky v Jakartě (Indonésie). Autor: Jakub Černý, ekonomický diplomat.

Tisknout Vaše hodnocení:

Diskuse k článku

+ Nový příspěvek