Zdraví, lenost & byznys

10. 1. 2019 | Zdroj: CzechTrade

  • Země: NL - Nizozemsko
  • Datum zveřejnění: 10.01.2019

Albert Heijn, lídr nizozemského supermarketového světa s více než 1000 prodejnami (na 2. místě je JUMBO s necelými 600) a stavební kámen koncernu Ahold Delhaize - po domácku "Appie" - naslouchá žaludkům svých zákazníků a začal rozvážet teplá jídla.
Biblí každého Appie je totiž kniha Allerhande, kde kromě slevových kuponů a tipů najdete také recepty, na hony nutričně vzdálené od milovaných fritjes met mayo (hranolky s majonézou) nebo botterram met pinkakaas (sendvič s burákovým máslem). A nejen že appie kuchaři zvládají recepty zhmotnit a pomoci osvětě zdravého stravování - konzumenti nemusí ani vystrčit paty z domy. Hotové pokrmy do domu přivezou nizozemské obdoby DÁME JÍDLO - tedy THUISBEZORGD či DELIVEROO.
„Recepty jsou stavěné na zelenině o minimálním množství 200 g. Pro přípravu žádného z pokrmů nepotřebujete kuchařský kurz – zákazníci si je z našich surovin připraví snadno také sami“, dodává obchodní ředitelka Marit van Egmong.
Appie spojil osvětu s byznysem – takeaway a dodání nákupu do domu roste v Nizozemsku každý rok, v roce 2018 byl růst o 13 %, a to až na téměř 2 miliardy EUR. JUMBO, supermaketový hráč č. 2, připravuje teplé pokrmy pro své zákazníky – k tomu ale zákazníci musí opustit pohodlí svého bytu a navštívit jednu z větších JUMBO prodejen.

Zdroj: dutchnews.nl
Sestavil kolektiv zahraniční kanceláře CzechTrade v Rotterdamu

Souborové přílohy

Tisknout Vaše hodnocení: