Online expanze na NĚMECKÝ trh: Jak na online marketing

24.4.2019

Online expanze na NĚMECKÝ trh: Jak na online marketing - CZ - Česká republika, Praha 2 (24.04.2019)

I. část - e-commerce v Německu

  • Rozdíly českého a německého online trhu
  • Exportní analýzy, situační analýza trhu a cílové skupiny
  • Překlady, jazyková vybavenost a zákaznický servis
  • Základní náležitosti webových stránek v Německu
  • Branding a brand positioning v Německu

 II. část - Online marketing v Německu

  • SEO - optimalizace pro vyhledavače
  • Performance online kampaně (PPC, display, reklama na sociálních sítích)
  • Sociální sítě v Německu
  • Video a content marketing
  • Další marketingové kanály (Amazon, e-mailing, cenové srovnávače)
  • Orientační analýza vybraných webových stránek účastníků 

III. část - Online marketing versus běžné marketingové nástroje

  • Jak oslovit německého zákazníka a jak se správně prezentovat?
  • Telemarketing, němečtí obchodní agenti, účast na veletrzích a výstavách

IV. část - moderovaná diskuse s účastníky & představení příkladů na webech účastníků

  • Otevřená diskuse

Více informací a možnost přihlášení: https://www.czechtrade.cz/getdoc/f5587825-94ae-449d-91e8-b2bf827aa94c.

Kontaktní informace

QRCode