IT speciál – nejčastější právní, daňové a účetní otázky po 1. 1. 2014

3.6.2014

Dne 3. června 2014 se v Praze uskuteční pracovní snídani spojená se seminářem zaměřeným na nejčastější právní, daňové a účetní otázky po 1. lednu 2014. Akce se koná od 9:00 do 11:00 (registrace probíhá od 8:30).

Skupina Accace se specializuje na poskytování poradenských služeb v oblasti daňového a právního poradenství, outsourcingu účetnictví a mezd zejména ve střední a východní Evropě.

Témata semináře:

  • jaké změny a co nového přinesl občanský zákoník do smluv v oblasti IT od 1. 1. 2014
  • o nových sankcích, které lze uložit i „širšímu managementu“ obchodní korporace od 1. 1. 2014
  • eAccounting – dopřejte si moderní platformu oběhu dokumentů a online přístup k Vašim datům
  • aktuální možnosti a rizika IT společností z hlediska daní a účetnictví (optimalizace prostřednictvím odčitatelné položky na výzkum a vývoj, srážkové daně a další)
  • závěry z daňových kontrol (na co si dát u IT společností pozor)

Seminář je zejména určen pro finanční ředitele, vedoucí pracovníky, zaměstnance ekonomických úseků a personální ředitele. 

Přednášející:

  • Jan Roub (Legal Director, Accace Legal, advokátní kancelář)
  • Stanislav Machek (Tax Manager, Accace)
  • Jana Vasilenková (Managing Director, Accace Outsourcing)

Před seminářem a během něj je zabezpečené občerstvení. Účast na semináři je bezplatná. Zájemci se mohou registrovat na uvedeném e-mailu nebo naa tel. č.: +420 222 753 480. Při registraci prosím uveďte jména a pozice účastníků. Za každou společnost je možné registrovat pouze 2 účastníky.

  • Země určení: Česká republika

Kontaktní informace

QRCode