Jak na Google Analytics a Výkonnostní marketing

25.4.2019

Dne 25. dubna 2019 proběhne v Brně seminář, který vám pomůže zvýšit a změřit efektivitu vašich online aktivit, webových stránek a e-shopů.

Určení:

Seminář je určen obchodním zástupcům, majitelům firem, správcům e-shopů, marketingovým specialistům a dalším, kteří se pohybují v oblasti PR a reklamy.

Obsah:

  • Co je webová analytika a v čem tkví výhody nástroje Google Analytics.
  • Jak se správně zorientovat v nejdůležitějších metrikách, grafech i tabulkách.
  • Co je to konverze a jak ji vypočítat, jak měřit hodnotu konverze z objednávek na e-shopu.
  • Co je to výkonnostní marketing a jak vyhodnocovat výkonnost reklamních kampaní.
  • Jak odhalit neefektivní reklamní kampaně.
  • Jak segmentovat návštěvníky webových stránek a jak poznat jejich rozdílné potřeby.
  • Co to jsou Vícekanálové cesty.
  • Jak pomáhají mikro – konverze při vyhodnocování PPC kampaní Google Ads a Sklik.
  • Jaké události lze na webu měřit, a proč by se na ně nemělo zapomínat.
  • Zjistíte, v jakých krocích nákupního košíku odcházejí návštěvníci z webu, a jak na to můžeme reagovat.
  • Dozvíte se, jak zvyšovat výkonnost marketingu a ROI (návratnost investic).
  • Budou vyvráceny časté interpretační chyby základních metrik (návštěvnost webových stránek, míra okamžitého opuštění, čas strávený na stránce apod.).

Přednášející:

Bc. Zbyněk Hyrák, specialista na Výkonnostní internetový marketing, webovou analytiku (Google Analytics) a PPC kampaně (Google Ads a Sklik).

Informace:

  • Účastnický poplatek: 3 900 Kč bez DPH
  • Pro praktickou práci na tomto semináři si prosím vezměte svůj notebook a své přihlašovací údaje do Google Analytics, Google Ads a Skliku.
  • Přihláška na seminář 
  • Země určení: Česká republika

Kontaktní informace

QRCode