Jak na Google Analytics a Výkonnostní marketing

13.11.2019 (Předběžný termín)

Dne 13. listopadu 2019 proběhne v Praze seminář, který vám pomůže zvýšit a změřit efektivitu vašich online aktivit, webových stránek a e-shopů.

Určení:

Seminář je určen obchodním zástupcům, majitelům firem, správcům e-shopů, marketingovým specialistům a dalším, kteří se pohybují v oblasti PR a reklamy.

Obsah:

  • Co je webová analytika a co vám může přinést
  • V čem tkví výhody a přínosy nástroje Google Analytics
  • Jak se správně zorientovat v nejdůležitějších metrikách, grafech a tabulkách
  • K čemu je dobrá konverze a jak ji vypočítat
  • Jak správně změřit hodnotu konverze objednávek z e-shopu
  • Co je to výkonnostní marketing
  • Způsob vyhodnocení výkonnosti reklamních kampaní na internetu
  • Jak odhalit neefektivní reklamní kampaně
  • K čemu je dobré segmentování návštěvníků vašich webových stránek a jak poznat jejich rozdílné potřeby
  • Co to jsou Vícekanálové cesty a jak je využít
  • PPC kampaně – co to je a jaký přínos mohou mít pro vás
  • Jak pomáhají mikro-konverze při vyhodnocování PPC kampaní Google Ads a Sklik
  • Které události lze na webu měřit, a proč byste na ně neměli zapomínat
  • Zjistíte, v jakých krocích vám z nákupního košíku e-shopu odcházejí návštěvníci, a jak na to můžeme reagovat
  • Dozvíte se, jak můžete zvyšovat výkonnost marketingu a návratnost svých investic (ROI)
  • Vyvrátíme si časté interpretační chyby základních metrik:
    • návštěvnost webových stránek
    • míra okamžitého opuštění
    • čas strávený na stránce

Přednášející:

Bc. Zbyněk Hyrák, specialista na Výkonnostní internetový marketing, webovou analytiku (Google Analytics) a PPC kampaně (Google Ads a Sklik).

Informace:

  • Účastnický poplatek:
    • člen komory: 3 120 Kč bez DPH
    • ostatní: 3 900 Kč bez DPH
  • Pro praktickou práci na tomto semináři si vezměte svůj notebook a své přihlašovací údaje do Google Analytics, Google Ads a Skliku.
  • Přihláška na seminář

Kontaktní informace

QRCode