Právo marketingu a reklamy – praktický průvodce

23.9.2019

Dne 23. září 2019 proběhne v Praze workshop zaměřený na praktické otázky reklamního a marketingového práva.

Zaměření:

Seminář se zaměří na oblast veřejnoprávní i soukromoprávní regulace reklamy a právních vztahů mezi subjekty jako jsou zadavatelé reklamy a marketingové agentury, a to s celou řadou praktických příkladů i případových studií.

Důraz bude kladen na porozumění problematice tvorby reklamního obsahu, zajišťování odpovídajících práv k tomuto obsahu, minimalizace rizika sporů z reklamního obsahu, popř. v souvislosti s jeho tvorbou a využitím.

Seminář bude zaměřen na nabytí praktických znalostí; velký prostor bude poskytnut dotazům a diskusi.

Určení:

Tento seminář je určen především pro specialisty z oblasti marketingu, propagace a reklamy, stejně tak ale i pro advokáty a interní právní specialisty, kteří se v oblasti marketingu a reklamy pohybují.

Ve firmách je správná marketingová a reklamní politika často klíčovou záležitostí. Nápady reklamních kreativců ale mohou narazit na hranice platné právní úpravy a nedostatečná pozornost v tomto směru může zavdat příčinu zbytečným nákladům na soudní spory, stahování a změny reklamních materiálů. Stejně tak správně nastavené právní vztahy mezi zadavatelem reklamy a reklamní agenturou dovedou předejít mnohým nepříjemným překvapením v budoucnu.

Přednášející:

Michal Matějka, partner, PRK Partners s. r. o. advokátní kancelář

Program:

  • Vztahy mezi subjekty působícími v oblasti marketingu a reklamy
  • Veřejnoprávní regulace reklamy
  • Soukromoprávní regulace reklamy
  • Příklady, případové studie, diskuse

Informace:

  • Země určení: Česká republika

Kontaktní informace

QRCode