Veletrh řešení v Praze - Jak zefektivnit marketing IV

4.2.2014

Dne 4. února 2014 proběhne v Praze veletrh know-how novou podobou networkingu s názvem „Přes věrného zákazníka k zisku“. Veletrh řešení poskytuje široké spektrum marketingových aktivit většiny firem. Úspěšný model se podnikatelské sféře nabídne již počtvrté. Akce probíhá od 10:00 do 15:00.

Veletrh řešení je postaven na krátkých a stručných prezentacích, dvacetiminutových workshopech a zejména individuálních konzultacích. Novinkou jsou workshopy – každý z prezentujících bude vést pracovní workshop v délce 20 minut. Workshop je určen maximálně pro 15 osob.

„Jsem přesvědčen, že podpora věrnosti a spokojenosti zákazníků je základním strategickým stavebním kamenem úspěšného marketingu každé firmy,“ řekl Milan Nerud, majitel pořádající agentury Správná volba. „Hledal jsem marketingové odborníky, kteří si v praxi úspěšně ověřili svá řešení, a přesvědčil jsem je, že je správné tato řešení šířit dále.“

„Zůstaneme u modelu, který se nám osvědčil a který účastníci hodnotí pozitivně,“ uvedl Milan Nerud. „Každý řešitel má přesně pět minut na to, aby vysvětlil přínos svého řešení pro účastníky a motivoval je tím k individuální diskusi nad vlastními konkrétními potřebami v rámci druhé networkingové části programu veletrhu. Účastníci získají pro svoji praxi maximum informací v minimálním čase.

Více informací včetně přehledu témat a přihlašovacího formuláře naleznete na webu Veletrh řešení.

  • Země určení: Česká republika

Kontaktní informace

QRCode