Filtrování podle kategorií
Filtrování obsahu

    Nemáte aktivní žádný filtr.

    Načítání obsahu dle filtrování
    Nalezeno celkem 12 výsledků v Návody a rady, hledat v celém obsahu portálu.
    Nařízení o zákazu geoblockingu v otázkách a odpovědích
    19. 11. 2018

    Nařízení o zákazu geoblockingu v otázkách a odpovědích

    Ministerstvo průmyslu a obchodu připravilo seznam nejčastějších dotazů a souvisejících odpovědí k nařízení o zákazu geoblockingu, které posílí práva s...

    A/B testování napoví, která verze webu je pro zákazníky přitažlivější
    29. 02. 2016

    A/B testování napoví, která verze webu je pro zákazníky přitažlivější

    Ani intuice či znalosti profesionálů z oboru často nepomůže odhadnout, jak zákazníci skutečně reagují na internetových stránkách nabízejících výrobky ...

    Exportní akcelerátor přinesl firmám růst tržeb o stovky procent na zahraničních trzích
    18. 12. 2015

    Exportní akcelerátor přinesl firmám růst tržeb o stovky procent na zahraničních trzích

    Start-upy a další dynamické firmy zaměřené na trhy mimo Českou republiku si mohly otestovat bezplatné nástroje podporující vývoz do vzdálených regionů...

    Kampaň v obsahové síti: Jaké má výhody a jakým způsobem je ji možné zacílit
    02. 12. 2015

    Kampaň v obsahové síti: Jaké má výhody a jakým způsobem je ji možné zacílit

    V rámci těchto kampaní lze cílit například na skupiny návštěvníků internetu, kteří mají určité společné znaky. Dalším typem zaměření kampaní mohou být...

    Videoreklama hraje při oslovování zákazníků stále důležitější roli
    06. 11. 2015

    Videoreklama hraje při oslovování zákazníků stále důležitější roli

    Video patří na internetu k nejúčinnějším reklamním nástrojům. I díky tomu, že YouTube je druhým největším vyhledávačem na světě. Jeho sledovanost v Če...

    Příprava PPC kampaně je klíčová pro testování nového trhu i expanzi
    29. 10. 2015

    Příprava PPC kampaně je klíčová pro testování nového trhu i expanzi

    Firmy by se měly v on-line reklamě zaměřit především na cílení reklamy. To, jaké potenciální zákazníky osloví, je na internetu mnohem důležitější, než...

    Jak oslovit zákazníky? Firmám pomůže definování cílové skupiny a největších výhod jejích produktů
    21. 10. 2015

    Jak oslovit zákazníky? Firmám pomůže definování cílové skupiny a největších výhod jejích produktů

    Ještě než podnikatelé představí svůj produkt, měli by mít jasno, komu ho hlavně chtějí prodávat, na co především zákazníky nalákají a jak zareagují, a...

    Recept pro export: Avast se prosadil v Brazílii díky sázce na místní jazyk a lokální platební metody
    14. 10. 2015

    Recept pro export: Avast se prosadil v Brazílii díky sázce na místní jazyk a lokální platební metody

    Před jedenácti lety používalo český antivirový program v Brazílii jen dvě stě tisíc uživatelů. Díky lokalizaci je dnes český software v zemi nejpoužív...

    Nástroje Googlu pomáhají firmám najít nevhodnější trh pro expanzi
    06. 10. 2015

    Nástroje Googlu pomáhají firmám najít nevhodnější trh pro expanzi

    Firmy mohou využít veřejně dostupných, bezplatných nástrojů Google pro zjištění důležitých dat pro jejich další expanzi. Jsou to informace například o...

    Uspět na internetu pomůže firmám umění pracovat s daty
    30. 09. 2015

    Uspět na internetu pomůže firmám umění pracovat s daty

    Chování návštěvníků napoví, zda se na firemních webových stránkách jen tak brouzdají, nebo zda budou ochotni v budoucnu utratit peníze za nabízené pro...

    Zobrazit více
    Pravidelné novinky e-mailem