Filtrování podle kategorií
Filtrování obsahu

    Nemáte aktivní žádný filtr.

    Načítání obsahu dle filtrování
    Nalezeno celkem 13 výsledků v Návody a rady, hledat v celém obsahu portálu.
    Odpovědnost za vady a záruka za jakost
    28. 07. 2020

    Odpovědnost za vady a záruka za jakost

    Problematika odpovědnosti za vady a záruky za jakost bývá veřejností často nesprávně vykládána. Z toho důvodu je tomuto tématu věnována zvláštní pozor...

    Spotřebitelské poradny v ČR
    19. 08. 2019

    Spotřebitelské poradny v ČR

    Přehled spotřebitelských poraden podle krajů v roce 2019.Praha  Středočeský kraj  Jihočeský kraj  Plzeňský kraj  Ústecký kraj  Liberecký kraj  Králov...

    Nařízení o zákazu geoblockingu v otázkách a odpovědích
    19. 11. 2018

    Nařízení o zákazu geoblockingu v otázkách a odpovědích

    Ministerstvo průmyslu a obchodu připravilo seznam nejčastějších dotazů a souvisejících odpovědí k nařízení o zákazu geoblockingu, které posílí práva s...

    Právo ochrany spotřebitele
    30. 04. 2016

    Právo ochrany spotřebitele

    Právo ochrany spotřebitele upravuje společenské vztahy související s uzavíráním tzv. spotřebitelských smluv. Spotřebitelskými smlouvami jsou smlouvy k...

    01. 01. 2015

    Česká obchodní inspekce

    Dokument definuje hlavní náplň činnosti obchodní inspekce, vymezení pravomocí a povinností obchodní inspekce apod. Mimo to popisuje vlastní kontrolní...

    Kdy se podnikatelé dočkají vysokorychlostního internetu? Operátoři většinou mlčí
    03. 09. 2014

    Kdy se podnikatelé dočkají vysokorychlostního internetu? Operátoři většinou mlčí

    Vysokorychlostní LTE internet měl být náplastí pro uživatele mobilních služeb v České republice, kteří si léta stěžovali na chabé a děravé pokrytí 3G ...

    Reklamace zboží zakoupeného před rokem 2014
    29. 08. 2014

    Reklamace zboží zakoupeného před rokem 2014

    Informace České obchodní inspekce pro prodejce zboží a služeb: jak je to s reklamacemi zboží zakoupeného před rokem 2014. Starý nebo nový občanský zá...

    07. 01. 2013

    Garance ochrany spotřebitele (GOS)

    Program GOS je vytvořen Sdružením obrany spotřebitelů Jihomoravského kraje (SOS JmK) za účelem ochrany spotřebitelů a poctivých podnikatelů, před neka...

    03. 09. 2012

    Nekalé obchodní praktiky

    Účelem ochrany spotřebitele je především posílit jeho postavení jako slabší strany obchodních vztahů. Spotřebitel, tzn. každá fyzická osoba, která nej...

    09. 08. 2012

    Consumer conditions scoreboard - sedmé vydání

    Evropská komise uveřejnila další vydání pravidelné zprávy, ve které hodnotí postavení spotřebitelů v jednotlivých členských zemích EU.Evropská komise...

    Zobrazit více
    Pravidelné novinky e-mailem