Načítání obsahu dle filtrování ...
Nalezeno celkem 8 výsledků v Průvodce podnikáním > Zahraniční obchod a státy světa, vyfiltrováno dle: Témata (Manuál exportéra), hledat v celém obsahu portálu.
Desatera rad pro obchodování v zahraničí podle agentury CzechTrade
15. 05. 2020

Desatera rad pro obchodování v zahraničí podle agentury CzechTrade

Agentura CzechTrade vypracovala přehledná doporučení pro obchodování se zahraničními partnery, která obsahují rady pro vstup na zahraniční trh a tipy ...

A/B testování napoví, která verze webu je pro zákazníky přitažlivější
29. 02. 2016

A/B testování napoví, která verze webu je pro zákazníky přitažlivější

Ani intuice či znalosti profesionálů z oboru často nepomůže odhadnout, jak zákazníci skutečně reagují na internetových stránkách nabízejících výrobky ...

Exportní akcelerátor přinesl firmám růst tržeb o stovky procent na zahraničních trzích
18. 12. 2015

Exportní akcelerátor přinesl firmám růst tržeb o stovky procent na zahraničních trzích

Start-upy a další dynamické firmy zaměřené na trhy mimo Českou republiku si mohly otestovat bezplatné nástroje podporující vývoz do vzdálených regionů...

Kampaň v obsahové síti: Jaké má výhody a jakým způsobem je ji možné zacílit
02. 12. 2015

Kampaň v obsahové síti: Jaké má výhody a jakým způsobem je ji možné zacílit

V rámci těchto kampaní lze cílit například na skupiny návštěvníků internetu, kteří mají určité společné znaky. Dalším typem zaměření kampaní mohou být...

Uspět na internetu pomůže firmám umění pracovat s daty
30. 09. 2015

Uspět na internetu pomůže firmám umění pracovat s daty

Chování návštěvníků napoví, zda se na firemních webových stránkách jen tak brouzdají, nebo zda budou ochotni v budoucnu utratit peníze za nabízené pro...

Před expanzí je třeba si promyslet, v čem spočívá hodnota firmy a jak ji maximalizovat
23. 09. 2015

Před expanzí je třeba si promyslet, v čem spočívá hodnota firmy a jak ji maximalizovat

Zakladatelé firem by si měli hned na začátku rozmyslet, co má být výsledkem jejich snažení. Zda je to finální prodej společnosti, její dlouhodobé prov...

10. 12. 2009

Desatero exportéra do subsaharské Afriky

Dokument uvádí deset hlavních zásad pro české firmy exportující do subsaharské Afriky. Důležitý je zejména pečlivý výběr obchodního partnera, realisti...

10. 04. 2003

Exportní rizika

Dokument seznamuje s možnými exporními riziky, mezi něž patří zejména neuhrazení kupní ceny za dodané zboží, poškození produktu či jeho špatná kvalita...

Pravidelné novinky e-mailem