Veletrh Alles für den Gast je největším a nejnavštěvovanějším veletrhem v oboru hotelnictví a gastronomie. Zaměřuje se především na restaurační a hotelová zařízení, gastronomickou techniku a vybavení pro kuchyně a velkokuchyně spolu s prezentací gastronomických specialit.
V roce 2023 se této významné události zúčastnilo na 680 rakouských a zahraničních vystavovatelů a veletrh navštívilo přes 35
000 osob. Výstava slouží nejen jako možnost k navázání nových obchodních kontaktů, ale také k představení aktuálních trendů v tomto oboru.
CzechTrade podporuje firmy při jejich pronikání na zahraniční trhy, proto kromě vlastní realizace společné expozice, nabízí doprovodné služby, jakými jsou třeba oslovení potenciálních partnerů s cílem podchytit jejich zájem, osobní asistence během veletrhu nebo aktivní účast při jednáních s obchodními partnery.
Společná expozice umožní prezentaci těm firmám, které neplánují samostatný stánek. Navíc díky službám zahraniční kanceláře CzechTrade Rakousko navštěvují národní stánek zájemci o spolupráci s tuzemskými dodavateli, což zvyšuje šance na úspěšný vývoz.
Proč investovat právě do veletrhu Alles für den Gast:
Veletrh Alles für den Gast si za léta svého konání získal významnou pozici mezi rakouskými veletrhy. Akce se každoročně těší bohaté návštěvnosti firem, které představují špičku ve svém oboru a nabízí tak vynikající možnost získání přehledu o inovacích a novinkách a navázaní kontaktů s potencionálními partnerskými firmami.
Veletrh se pyšní vysokou úrovní spokojenosti návštěvníků. Celkovou spokojenost s průběhem veletrhu a s jeho organizací v roce 2023 vyjádřilo více než 90 % účastníků průzkumu, devět z deseti návštěvníků uvedlo, že z návštěvy veletrhu profitovalo. Téměř všichni respondenti by tuto událost doporučili dále. Většina také uvedla, že oblíbenost výstavy Alles für den Gast bude i nadále růst. Dvě třetiny respondentů referovaly, že nalezly nové produkty i společnosti se zajímavým nabídkami.
O úspěšnosti minulých ročníků veletrhu svědčí také skutečnost, že 40 % návštěvníků využilo tuto událost k nákupu přímo na místě a přibližně 62 % chtělo později objednat produkty a služby na základě návštěvy veletrhu.
Odborná veřejnost si cení nejen velkého výběru sortimentu a atmosféry veletrhu, ale také vysokého počtu vystavovatelů v daném odvětví, přítomnosti významných vystavovatelů a v neposlední řadě též zaměření veletrhu vzhledem k aktuálnímu vývoji v oboru a na trhu.
Pravidelně jsou také desítky firem zapsány na čekací listinu se zájmem o účast, což je v rámci rakouských veletrhů naprosto výjimečné a svědčí o kvalitě této události.
Akci doprovází pestrý doprovodný program, který je orientovaný na novinky a trendy v oboru.
Oborové zaměření:
- Gastronomické speciality
- Pochutiny
- Nápoje
- Vybavení kuchyní a velkokuchyní
- Gastrotechnika
- Vybavení a příslušenství pro restaurační a hotelová zařízení
- Komunikační a informační technologie
- Elektronické zpracování dat v hotelnictví
- Franšízové systémy
- Pracovní oděvy a hotelový textil
- Hygienické prostředky
- Venkovní zahrádky a zimní zahrady
- Wellness
Agentura CzechTrade vám nabízí firemní prezentaci ve společné české expozici s osobní účastí vašeho zástupce:
- Společná expozice pod hlavičkou agentury CzechTrade bude mít rozlohu 68 m2 a bude umístěná v prestižní hale č. 10. Každá firma tu bude mít vlastní prostor pro vystavení modelů a vzorků.
- Zahraniční kancelář CzechTrade Rakousko zajišťuje komplexní servis přípravy a realizace expozice od komunikace s organizátorem veletrhu, přes zajištění výstavní plochy, výstavbu expozice, zařazení do katalogu vystavovatelů, až po veškeré administrativní záležitosti.
- Připraví plně vybavený moderní stánek pro firemní prezentaci a obchodní jednání, včetně výroby grafiky na stěny, umístění loga do štítu, osvětlení.
- Samozřejmostí jsou vystavovatelské průkazy, vybavení nábytkem, připojení energií, vody a základní občerstven.
Dále rakouská kancelář zajistí služby v teritoriu pro vyšší návštěvnost českého stánku a efektivní prezentaci:
- osobní asistence během veletrhu a v případě potřeby aktivní účast pracovníků zahraniční kanceláře při jednáních s vašimi obchodními partnery;
- vytvoření a zveřejnění vašeho profilu na zahraničních webových stránkách rakouské kanceláře a LinkedIn profilu;
- logistická pomoc při výběru a zajištění hotelu a transportu.
Přihlašování na akci skončilo.
Více informací a možnost přihlášení
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Bc. Sekáčová Eliška / exportní konzultant – senior / eliska.sekacova@czechtrade.cz / +420 224 907 590