Zdroj: CzechTrade

Analýza konkurence v online prostředí

Data konkurence mohou mít pro vaše byznysová rozhodnutí (zejména při vstupu na zahraniční trhy) naprosto klíčovou hodnotu. Díky novým nástrojům můžete navíc o konkurenci v online prostředí zjistit téměř vše.

V rámci tohoto interaktivního workshopu se zaměříme na konkrétní postupy analýzy konkurence (nejen) v rámci expanze.

Datum konání
26.10.2022
Typ akce
Seminář
Země určení
Česká republika Česká republika
Místo konání
CzechTrade, Štepánská 567/15, Praha 2
Další akce v kategoriích

Ukážeme si konkrétní vhodné nástroje pro tuto analýzu.

A také se dotkneme tématu, jak analýzu konkurence číst, abyste nesklouzli k jednoduchému kopírování konkurence.

Obsah workshopu:

  • analýza webů konkurence
  • analýza návštěvnosti
  • analýza jednotlivých marketingových kanálů
  • cenové koeficienty
  • mystery shopping
  • analýza prodejnosti webů konkurence

Více informací a možnost přihlášení: https://www.czechtrade.cz/getdoc/8a76f8e4-e317-41a7-b355-f10544abdaae.

Přílohy:

Kontaktní informace

Pořadatel/gestor
Mgr. Dostálová Monika / Vedoucí Exportního vzdělávání / monika.dostalova@czechtrade.cz / +420224907532