Zdroj: CzechTrade

Analýza konkurence v online prostředí

Data konkurence mohou mít pro vaše byznysová rozhodnutí (zejména při vstupu na zahraniční trhy) naprosto klíčovou hodnotu. Díky novým nástrojům můžete navíc o konkurenci v online prostředí zjistit téměř vše.

Datum konání
01.02.2024
Typ akce
Seminář
Země určení
Česká republika Česká republika
Místo konání
CzechTrade, Štepánská 567/15, Praha 2
Další akce v kategoriích

V rámci tohoto interaktivního workshopu se zaměříte na konkrétní postupy analýzy konkurence (nejen) v rámci expanze.

Ukážete si konkrétní vhodné nástroje pro tuto analýzu.

A také se dotknete tématu, jak analýzu konkurence číst, abyste nesklouzli k jednoduchému kopírování konkurence.

Obsah:

  • analýza webů konkurence
  • analýza návštěvnosti
  • analýza jednotlivých marketingových kanálů
  • cenové koeficienty
  • mystery shopping
  • analýza prodejnosti webů konkurence

Více informací a možnost přihlášení

Kontaktní informace

Pořadatel/gestor
Barcalová Daniela / vedoucí exportního vzdělávání / daniela.barcalova@czechtrade.cz / +420 224 907 533

Doporučujeme