Blue Ocean Strategy…aneb jak získat nové zákazníky?

Místo konání:
online Česká republika
Země určení:
Česká republika Česká republika
Typ akce:
Seminář
Datum konání:
04. 12. 2020

Dne 4. prosince 2020 od 11:00 do 12:00 proběhne webinář na téma Blue Ocean Strategy…aneb jak získat nové zákazníky?.

Blue Ocean Strategy (hodnotová inovace) je prověřený systematický postup, který slouží k inovaci produktu a vytváření nebo rozšiřování trhu. Lze vytvořit vlastní tržní prostor, ve kterém nebudete mít po určitou dobu konkurenci? Existuje ověřený postup, který by firmám pomohl dosáhnout tohoto cíle?

Obsah:

  • Úvodní případová studie a vysvětlení principů metodiky.
  • Způsob výběru produktu vhodného pro inovační projekt.
  • Prvotní porovnání hodnotové nabídky s konkurencí v daném odvětví.
  • Pojmenování současných zákazníků a tzv. tří okruhů “nezákazníků”.
  • Identifikace bariér, které zákazníky i nezákazníky odrazují od nákupu a používání současného výrobku nebo služby.
  • Šest cest, kterými lze vytvořit nebo rozšířit poptávku po vašich produktech.
  • Inovace produktu (Co vytvořit, posílit, omezit a odstranit), realizace a komunikace.

Informace:



Kontaktní informace
Pořadatel/gestor

Ing. Ivana Domaníková
zástupce GŘ a projektová manažerka

+420 736 273 881



Pravidelné novinky e-mailem