Blue Ocean Strategy (hodnotová inovace) je prověřený systematický postup, který slouží k inovaci produktu a vytváření nebo rozšiřování trhu. Lze vytvořit vlastní tržní prostor, ve kterém nebudete mít po určitou dobu konkurenci? Existuje ověřený postup, který by firmám pomohl dosáhnout tohoto cíle?
Obsah:
- Úvodní případová studie a vysvětlení principů metodiky.
- Způsob výběru produktu vhodného pro inovační projekt.
- Prvotní porovnání hodnotové nabídky s konkurencí v daném odvětví.
- Pojmenování současných zákazníků a tzv. tří okruhů “nezákazníků”.
- Identifikace bariér, které zákazníky i nezákazníky odrazují od nákupu a používání současného výrobku nebo služby.
- Šest cest, kterými lze vytvořit nebo rozšířit poptávku po vašich produktech.
- Inovace produktu (Co vytvořit, posílit, omezit a odstranit), realizace a komunikace.
Informace:
- Akce je zdarma.
- Další informace a registrace na webinář
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Ing. Ivana Domaníková / zástupce GŘ a projektová manažerka / domanikova@amsp.cz / +420 736 273 881