Získejte přehled o daňové uznatelnosti marketingových nákladů spojených s účtováním reklamy a propagace.
Marketingové a reklamní náklady jsou významnou součástí nákladů každé firmy. Mají ale svá daňová a účetní specifika, která se vyplatí znát. Kde lze oprávněně ušetřit a co už je za hranou zákona? Které marketingové náklady jsou daňově uznatelné? Finanční úřady po tzv. marketingových nákladech „jdou“ na prvním místě – jaké podklady je tedy třeba připravit pro finanční kontrolu?
Určení:
Seminář je určen finančním manažerům a hlavním účetním firem, osloví i manažery marketingu a obchodu.
Obsah:
- Dopady daňových předpisů do oblasti marketingu podnikatelských subjektů
- propagační a dárkové poukazy, akce podpory prodeje, zákaznické promoakce, školení pro zákazníky, spotřebitelské soutěže, problematika reklamních dárků a jiné
- Daňově uznatelné náklady v marketingu
- a jejich vliv na marketingové a finanční rozpočty
- Dopady DPH na marketing a finanční plánování
- otázka vystavování daňových dokladů a zajištění důkazních prostředků z marketingových akcí
- Jaké podklady potřebujete pro účely kontroly finančních úřadů v oblasti marketingu a reklamy
- Představení konkrétních kontrol finančních úřadů v oblasti marketingu
- doporučení pro prevenci chyb a rizik
- Dotazy a diskuse
Informace:
- Cena: 3 290 Kč bez DPH
- Další informace
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ info@seminaria.cz / +420 603 430 707