Akce je nyní největší offline konferencí o datech v České republice. Letos se bude konat 3. listopadu 2022 v multifunkčním centru Dlabačov v Praze. Je určená pro provozovatele webů, majitele e-shopů, marketingové manažery, analytiky, online marketéry, agenturní i freelance konzultanty. Přednášky ocení jak méně zkušení specialisté, tak i analytičtí guru.
Obsah:
- Při sestavování programu Data Restartu 2022 si pořadatelé položili klíčovou otázku, kam směřuje datová analytika a jak bude asi vypadat v příštích pěti letech. Průvodcem konference bude moderátor Michael Koch, který se věnuje digitálnímu a politickému marketingu očima projektového managementu. V agentuře Taste zastává pozici Head of Business a spoluzakládal server Digichef.
- Program začne v 09:00. Řečníci, kteří nesou zvučná jména v oblasti datového modelování, připravili řadu aktuálních témat. Kde jsme teď a kde budeme za dva roky, shrne ve své keynote Honza Tichý. Pavel Jašek z české pobočky Googlu bude mluvit o tom, jak se řídí marketing s nedokonalými daty. Propad dat? Řešíme. Intenzivně. Radek Kupr představí Consent Rate, nástroj, který digitálním agenturám usnadňuje život. Jak spojit IT a byznys do datových produktů, ukáže Tomáš Bouma z DataSentics. O tom, že se PPC-čkařům změní cílení kampaní, není pochyb. Jak na výkonnostní kampaně v období cookie apokalypsy shrne David Janoušek. Dotýká se ztráta dat i velkých mediálních domů? Dotýká se nás čtenářů? Problematiku poodhalí přednáška Davida Voráčka z Economie. Společný projekt Seznam.cz a CPEx o Czech Ad ID představí Dominik Kosorin a Lukáš Šmol.
- Marina Mchedlishvili se zaměřuje na aktuální téma, jak budovat silné datové strategie v době po zavedení cookies. Připravila tipy, jak uspět v budoucnosti, kde budou existovat pouze údaje se souhlasem, nebo žádné údaje.
Informace:
- Cena: 3 300 Kč bez DPH
- Registrace na konferenci
- Více informací o akci
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Ondřej Lučan / academy@taste.cz