Digital Trustworthiness 2022

Akce Digital Trustworthiness 2022 proběhne dne 6. září 2022 ve Vídni.

Datum konání
06.09.2022
Typ akce
Pracovní setkání
Země určení
Rakousko Rakousko
Místo konání
Vídeň
Další akce v kategoriích

Dopad digitální transformace na život lidí je zřejmý. Kromě jejích pozitivních účinků se objevují obavy společnosti: ztráta soukromí, digitální sledování, nárůst počítačové kriminality, automatizované rozhodování, strach ze ztráty pracovních míst v důsledku automatizace, nárůst extremismu prostřednictvím sociálních sítí.

Jak formovat digitální technologie v souladu s lidskými hodnotami a potřebami, místo aby digitální technologie měnily naše chování? Na to se zaměřuje networkingová akce, která nastíní, jak se digitální humanismus snaží využít výhod a minimalizovat rizika digitálních technologií.

Proč se zúčastnit:

  • Informace: Seznámíte se s nejnovějšími trendy, aplikovatelnými výsledky výzkumu a příklady osvědčených postupů. Zjistíte, jaké možnosti financování jsou k dispozici pro vaše projekty.
  • Budování komunity: Iniciujte novou spolupráci během předem domluvených kulatých stolů s dvouminutovými prezentacemi pokrývajícími vaši nabídku a požadovanou spolupráci.
  • Cílené vytváření sítí: Rozvíjejte novou spolupráci během osobních setkání.

Jaká témata se budou probírat:

  • soukromí, zabezpečení a bezpečí
  • důvěryhodná a vysvětlitelná AI
  • datová ekonomika a navazující služby
  • digitální suverenita
  • sociální sítě a fake news
  • web 3.0

Kdo by se měl zúčastnit:

  • softwaroví vývojáři
  • technologičtí „adopters“
  • dodavatelé a systémoví integrátoři
  • výzkumníci hledající spolupráci s firmami

Program:

  • 09:30 – 10:00 Registrace
  • 10:00 – 10:05 Přivítání a představení
  • 10:05 – 11:05 Keynotes
  • 10:05 – 10:25 Harald Katzmair: Vize digitálního humanismu
  • 10:25 – 10:45 Thomas Plank: Tributech: Jak umožnit společnostem kvalifikovat a spravovat svá data jako aktiva
  • 11:05 – 11:10 Úvod do kulatých stolů
  • 11:10 – 12:10 Diskuze u kulatých stolů (6 stolů / 60 účastníků)
  • 12:10 – 12:25 Možnosti financování
  • 12:25 – 13:30 Přestávka na oběd
  • 13:30 – 15:30 1:1 meetingy (networking)

Informace:

Kontaktní informace

Pořadatel/gestor
L. Kanioková / JIC / kaniokova@jic.cz

Doporučujeme