Účetnictví prochází v poslední době masivními změnami směřujícími k vyššímu využívání digitalizace a tzv. bezpapírové účtárny. Kdo dosud váhal, je nyní pod tlakem okolností nucen narychlo převádět doklady do digitální podoby a automatizovat většinu účetních procesů.
Na semináři se dozvíte, jak hladce vplout do praxe online účetní kanceláře za stávajících legislativních podmínek i případných technických omezení.
Určení:
Online seminář je určen především pro účetní, hlavní účetní a finanční manažery všech typů účetních jednotek a dále pro majitele nebo jednatele společností či vedení organizací všech typů.
Program:
- Přehled legislativy týkající se digitalizace, základní pojmy
- forma dokladů, transformace písemných na digitální a naopak
- náležitosti účetních a daňových dokladů
- podpisy, průkaznost, bezpečnost dat
- archivace dokumentů
- Praktická část: ukázka z on-line účetní kanceláře s využitím konkrétních externích aplikací dostupných na trhu (wfow.com, rekap, účetní systém Abra Flexi)
- ukázka práce v aplikaci pro příjem a vytěžení dokladů
- propojení na účetní systém
- propojení na reportingovou aplikaci
- Prostor pro vaše dotazy
Přednášející:
Ing. Jolana Pražáková
Informace:
- Cena: 2 390 Kč bez DPH
- Další informace
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ info@seminaria.cz / +420 603 430 707