Účetnictví prochází v poslední době masivními změnami směřujícími k vyššímu využívání digitalizace a tzv. bezpapírové účtárny. Kdo dosud váhal, je nyní pod tlakem okolností nucen narychlo převádět doklady do digitální podoby a automatizovat většinu účetních procesů. Na semináři získáte rady, jak hladce vplout do praxe online účetní kanceláře za stávajících legislativních podmínek i případných technických omezení.
Určení:
Seminář je určen především pro účetní, hlavní účetní a finanční manažery všech typů účetních jednotek a dále pro majitele nebo jednatele společností či vedení organizací všech typů.
Program:
- Přehled legislativy týkající se digitalizace, základní pojmy
- forma dokladů, transformace písemných na digitální a naopak
- náležitosti účetních a daňových dokladů
- podpisy, průkaznost, bezpečnost dat
- archivace dokumentů
- možná úskalí digitalizace
- Příklady automatizace
- nástroje pro automatické vytěžování faktur
- vstupní portály
- reporting
- Praktická část: ukázky z on-line účetní kanceláře s využitím externích aplikací dostupných na trhu
- Prostor pro vaše dotazy
Informace:
- Cena: 3 900 Kč bez DPH
- Další informace a registrace na akci
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ info@seminaria.cz / +420 603 430 707