E-mail Restart

Celodenní konferenci E-mail Restart, která se zaměřuje na praktické návody a reálné ukázky ze světa e-mail marketingu, pořádá od roku 2019 digitální agentura Taste.

Datum konání
25.01.2023
Typ akce
Konference
Země určení
Česká republika Česká republika
Místo konání
Kino Dlabačov Bělohorská 24, Praha 6
Oblasti podnikání
Další akce v kategoriích

Akce je nyní největší offline konferencí o e-mailingu v České republice. Bude se konat 25. ledna 2023 v kině Dlabačov v Praze.

Určení:

Konference je určena pro provozovatele webů, majitele e-shopů, marketingové manažery, analytiky, online markeťáky, agenturní i freelance konzultanty. Přednášky ocení jak méně zkušení specialisté, tak i e-mailoví guru.

Program:

  • Program se zaměří např. na otázky: Jak restartovat e-mail marketing? Jak ho automatizovat, usnadnit si práci a zmenšit chybovost? Průvodcem konference bude moderátor Michael Koch. Michael se věnuje digitálnímu a politickému marketingu očima projektového managementu. V agentuře Taste je na pozici Head of Business a spoluzakládal magazín Digichef.
  • Program konference odstartuje Lukáš Balek (Head of Innovation v Ecomail) s úvahou o tom, jak uchopit e-mailing, aby se retenční marketing stal cestou k dlouhodobému úspěchu.
  • Je doručitelnost jako základní škola e-mailingu? Nad touto otázkou budou diskutovat David Finger (Director Email.cz a Mapy.cz v Seznam.cz), Jan Tlapák (CEO & spoluvlastník Ecomail.cz, zakladatel Topol.io & Manes.io) a Ruslan Skopal (CEO Trenýrkárna).
  • Jaroslav Kaucký (CMO v projektech společností Zoot, Bibloo a UrbanStore) na konkrétních datech ukáže, jakou roli má e-mailing ve fashion segmentu.
  • Gamifikace se vkrádá do všech oblastí marketingu. O tom, že patří i do e-mailingu, promluví Jakub Malý (spoluzakladatel agentury Promogen). Představí praktické ukázky s konkrétními čísly, jak díky gamifikaci a následné omnichannel komunikaci nakopnout a odlišit e-mailing klientů od konkurence, dosáhnout lepších výsledků a hlubších vztahů se zákazníky.
  • Blíží se konec neomezeného sledování všech a všude a snadného reportování bez hlubšího smyslu. To přinese komplikace i příležitosti. Například možnost se zas a znovu zamyslet, jak vlastně e-mailing profilovat, segmentovat a automatizovat. Zajímavé vhledy představí Jan Tichý (spoluvlastník a Chief Product Officer v Taste).
  • Případová studie e-mail marketingu u Ochutnej Ořech nabídne praktické rady, jak se za tři roky stát jedním z největších hráčů v prodeji ořechů a sušených plodů v rámci české e-commerce. Lucie Konečná a Lukáš Konečný ukáží, jak lze i v malém týmu vytvořit efektivní e-mail marketing a udělat z něj nejvýkonnější remarketingový kanál.
  • Jak získat desítky tisíc prodejů ročně, na autopilota a zadarmo, prozradí Jan Jelínek (CMO v Alensa), který vede marketingový tým pro 31 zemí v jednom z největších online prodejců kontaktních čoček v Evropě.
  • Petra Stupková (Advokátka v Advokátní kanceláři Legitas) se zaměřuje na téma e-commerce z hlediska legislativy. Vysvětlí, proč se každý e-shop musí přizpůsobit novým pravidlům ochrany spotřebitele, přičemž se jedná o největší změny pravidel v e-commerce za poslední roky. Jeden checkbox a VOP okopírované z konkurenčního webu to nespraví. Na co se připravit, na co si dát pozor a jaké resty je potřeba dohnat, ukáže ve své přednášce.

Informace:

Kontaktní informace

Pořadatel/gestor
Ondřej Lučan / academy@taste.cz

Doporučujeme