Agentura CzechTrade zve české firmy k účasti ve společné
expozici na veletrhu privátních značek FUTURE PRIVATE LABELS EXPO 2024.
Šestý ročník FUTURE PRIVATE LABELS EXPO nabízí
vystavovatelům příležitost prezentovat své produkty nákupčím z polských a
mezinárodních obchodních řetězců. Akce vytváří prostor pro obchodní jednání
mezi nákupčími a firmami z různých odvětví, které se zajímají o výrobu produktů
pod privátními značkami.
Chcete vystavovat na této akci, ale neplánujete vlastní
stánek? Vystavujte s CzechTrade a ušetřete si čas i náklady. Kromě stavby
společné expozice nabízíme doprovodné služby, kterými zvýšíme návštěvnost
českého stánku, a tím i šance pro vás najít nové obchodní partnery.
Proč se investice do veletrhu FUTURE PRIVATE LABELS EXPO
vyplatí?
- Podle studie „Behaviour Change“ vypracované Consumer Panel
Services GfK se hodnota sektoru privátních značek na polském trhu meziročně
zvýšila o 19 % a v roce 2023 přesáhla 50 miliard zlotých. - Jedná se o uzavřenou akci, výhradně pro odbornou
veřejnost. Návštěvníky budou profesionálové z oboru, včetně mezinárodních
obchodních řetězců, hypermarketů a supermarketů; maloobchodních prodejen a
distributorů; řetězců hotelů, restaurací, rychlého občerstvení; cateringových
společností; majitelů vlastních značek; leteckých společností; státních
institucí a organizací; importérů a exportérů. - Součástí akce je také Fórum Vlastních Značek, zaměřené na
klíčové otázky spojené s rozvojem a budoucností vlastních značek. Odborníci a
vedoucí představitelé odvětví budou diskutovat o nejnovějších trendech,
marketingových strategiích a inovacích v tomto sektoru. - Více informací o akci naleznete na https://www.targikielce.pl/future-private-labels
Pro letošní ročník svoji účast dosud potvrdili nákupčí z
následujících řetězců:
- Dino Polska S.A. https://grupadino.pl/ – jedna z
nejrychleji rostoucích sítí supermarketů v Polsku, která má více než 2 000
obchodů po celé zemi. Na konci roku 2023 společnost dosáhla významného růstu,
když její tržby ve srovnání s předchozím rokem stouply o 29,6 % na 25,7
miliardy PLN. - Stokrotka Sp. z o.o. https://stokrotka.pl/ – polská síť
marketů, která nabízí široký výběr potravin a výrobků denní potřeby. Na konci
roku 2023 měla síť Stokrotka více než 900 prodejen po celém Polsku. Prodejny se
nacházejí jak ve velkých městech, tak v menších obcích. - Polska Sieć Handlowa Lewiatan https://lewiatan.pl – jedna
z největších sítí potravinářských obchodů v Polsku, která působí od roku 1994.
V současnosti síť zahrnuje více než 3200 prodejen, nabízejících široký
sortiment potravin a výrobků denní potřeby. Celkový obrat Lewiatanu v roce 2023
přesáhl 16,6 miliard PLN, čímž se síť zařadila mezi špičkové obchodní
organizace v Polsku. - Krajowa Platforma Handlowa Społem https://kphspolem.pl/ –
nabízí 280 produktů privátní značky, spolupracuje se 60 výrobci a 198 družství,
které provozují 1800 obchodů po celém Polsku. - Grupa Eurocash https://grupaeurocash.pl/ – jedna z
předních distribučních společností v Polsku, která se zaměřuje na velkoobchodní
a maloobchodní prodej prostřednictvím sítí jako abc, Delikatesy Centrum,
Groszek, Frisco a další. - Vollmart http://vollmart.eu/ – polská síť dyskontů (hard
discount), která nabízí širokou škálu produktů za velmi konkurenční ceny.
Vollmart má 9 obchodů v Polsku. Cílem společnosti je ukončit rok 2024 s 20 obchody
po celé zemi. - Zástupci dalších řetězců se průběžně přihlašují. Dva týdny
před veletrhem obdrží vystavovatelé od organizátorů finální seznam nákupčích a
budou si moci vybrat, s kým se chtějí setkat. Před zahájením veletrhu pak každý
vystavovatel a nákupčí obdrží svůj vlastní program schůzek na oba dny veletrhu.
Díky předem domluveným schůzkám se kupující mohou seznámit s produkty a
nabídkami, které odpovídají jejich potřebám a profilům.
Oborové zaměření veletrhu
- Potraviny a nápoje
- Čisticí prostředky, domácí a hygienické potřeby
- Balení a design
- Kancelářské potřeby
- Přírodní a organické produkty, nástroje a potřeby pro
kutily - Kosmetika, kosmetické výrobky a doplňky
- Výrobky a doplňky pro děti
- Produkty pro domácí zvířata
Nabízíme vám firemní prezentaci ve společné české expozici s osobní účastí vašeho zástupce
- Zázemí stánku CzechTrade na veletrhu (Octanorm)
- Stolek se 4 židlemi pro jednání, skleněná skříňka, stojan
na katalogy - Umístění názvu a grafiky firmy na společném stánku (2
panely/firma) - 2 x vystavovatelský průkaz, 2 x parkovací místo, 2 x
vstupenka na banket pro firmu - Zařazení do katalogu vystavovatelů (podmínkou je včasné
přihlášení u CzechTrade) - Osobní asistence/tlumočení během veletrhu a aktivní účast
pracovníků CzechTrade při jednáních s Vašimi obchodními partnery - Veletržní správa zajišťuje kávový servis během akce
- Každodenní úklid stánku
- Osobní účast 6 m2 49 800 Kč bez DPH
Podrobnosti ke společné prezentaci na veletrhu FUTURE
PRIVATE LABELS EXPO 2024 najdete v pozvánce níže na stránce.
Rádi zodpovíme vaše dotazy týkající se forem prezentace,
doprovodných služeb, vhodnosti veletrhu pro váš výrobek/službu nebo poradíme,
jak se nejlépe připravit na veletrh.
V případě, že máte zájem účastnit se akce, zašlete přihlášku
gestorovi do 30.9.2024.
Více informací a možnost přihlášení: https://www.czechtrade.cz/kalendar-akci.
Přílohy:
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Ing. Trnková Jana / exportní konzultant - senior / jana.trnkova@czechtrade.cz / +420 224 907 583