Home office z pohledu BOZP – úskalí a rizika

Místo konání:
online Česká republika
Země určení:
Česká republika Česká republika
Typ akce:
Seminář
Datum konání:
29. 05. 2020

Dne 29. května 2020 od 10:00 do 12:00 proběhne online kurz, který Vás naučí, jaké kroky musíte podniknout a jak zpracovat dokumentaci, aby práce z domova byla bezpečná nejen pro vaše zaměstnance, ale i pro vás jako zaměstnavatele.

Určení:

Seminář je určen zaměstnancům, kteří jsou pověřeni agendou bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, personalistům a všem vedoucím pracovníkům, kteří pověřují zaměstnance výkonem práce z domova.

Program:

  • Zásady školení BOZP v případě zaměstnanců pracujících z domova
  • Interní předpisy zaměřené na pracovníky na home office – doporučení
    • specifikace místa výkonu práce
    • řádná (elektronická) evidence pracovní doby
    • zákaz činností, při jejichž vykonávání v domácnosti hrozí riziko úrazu
  • Kontroly na pracovišti
    • souhlas zaměstnance se vstupem do domácího pracoviště v souvislosti s případnou kontrolou podmínek práce
    • kontrolní seznam požadavků na domácí pracoviště z hlediska BOZP
  • Pracovní úraz při práci doma a šetření vzniku nemoci z povolání
    • přímá souvislost s plněním pracovních úkolů
    • zproštění odpovědnosti za pracovní úraz
    • náhrada nákladů vzniklých v souvislosti s výkonem práce z domova
  • Prostor pro vaše dotazy

Informace:



Kontaktní informace
Pořadatel/gestor

Magda Nováčková
vedoucí zákaznického servisu

+420 603 430 707



Pravidelné novinky e-mailem