I vaše firma by měla být na Facebooku

Na sociálních sítích tráví lidé denně hodiny a mezi nimi také spousta vašich klientů a zákazníků, ať už současných nebo potenciálních. S oběma skupinami můžete jako značka na sítích efektivně pracovat a jednou z cest je také Facebook.

Datum konání
26.01.2023
Typ akce
Seminář
Země určení
Česká republika Česká republika
Místo konání
Regionální hospodářská komora Brno, Výstaviště 569/3, Brno
Oblasti podnikání
Další akce v kategoriích

Na Facebooku je dnes totiž přes 5 000 000 Čechů a řada značek a firem už tam je. Tak tam buďte taky.

Na workshopu si řeknete, co a jak dělat, aby byla vaše značka na Facebooku opravdu úspěšná.

Určení:

Workshop je vhodný primárně pro začátečníky, kteří chtějí získat praktický rozhled ohledně sociální platformy Facebook a pochopit základy a pravidla brandové komunikace na této sociální síti.

Úplnou trefou do černého je, pokud jste:

  • Správce sociálních sítí, který hledá inspiraci a chce si rozšířit obzory o aktuální trendy a postupy
  • Majitel/ředitel firmy, organizace nebo instituce, který se chce dozvědět o možnostech propagace svého subjektu na Facebooku
  • Marketingový specialista, který se chce naučit, jak na Facebooku funguje a jak dokáže prezentaci firmy pomoct

Obsah:

  • Proč by vaše firma vůbec měla na Facebooku být
    • Proč jsou sociální sítě dobré pro podnikání
    • Jaké jsou možné strategie prezentace značky na Facebooku
    • Aktuální přehled českých uživatelů Facebooku a jejich chování
    • Jak funguje Facebook – základní orientace na této platformě
  • Správa firemní stránky na Facebooku
    • Jak si založit a spravovat firemní stránku na Facebooku
    • Kdy používat stránku a kdy třeba skupiny
    • Jak získat krátkou URL adresu k vaší stránce
    • Jak na profilové a úvodní foto a obecně pracovat s vizuály
    • Administrace stránky a její možnosti
    • Jak funguje algoritmus Facebooku a co to znamená pro správu vaší stránky
  • Základy tvorby obsahu na vaší stránce
    • Jak získat fanoušky vaší stránky a proč si je nenakupovat
    • Proč je často méně fanoušků více
    • Soutěže a jejich pravidla
    • Jaké vlastně soutěže dělat a jak a proč ne
    • Jak reagovat na fanoušky, hatery i trolly
    • Základy krizové komunikace
  • Měříme úspěšnost vaší komunikace
    • Měření výsledků a sledování konkurence
    • Jak měřit výsledky a úspěšnost vaší značky na Facebooku
    • Jak sledovat konkurenci
    • Co umí Facebook přehledy
    • Co umí jiné analytické nástroje

Informace:

Kontaktní informace

Pořadatel/gestor
/ kurzy@komora.cz

Doporučujeme