Určení:
Školení je vhodné pro pokročilejší uživatele této sociální sítě, kteří chtějí prohloubit znalosti o specifikacích Instagramu, obsahové komunikaci a do světa Instagramu vnést vlastní přidanou hodnotu.
Přínosný je jak pro jedince věnující se své značce, tak pro marketingové specialisty řešící správu více značek.
Obsah:
- Jak si stojí Instagram ve světě sociálních sítí
- Positioning sítě a značek na ní v rámci komunikační strategie.
- Čím prohloubit fungování značky na Instagramu?
- Analýza komunikace a její správy, re/nastavení strategie a celoročního fungování, vyhodnocení konkurence, zapojení reklamních kampaní, vhodnost spojení se specialisty/agenturou.
- Influenceři, trendy, novinky a inspirace
- Efektivita zapojení influencerů, postup spolupráce se značkami a příklady, přehled aktuálních trendů a formátů, nejvýraznější kampaně a tipy na zajímavé komunikační styly
- Tipy a triky
- jak efektivně využít hashtagy?
- jak chytře pracovat s organickým a placeným obsahem?
- můžete využít algoritmus ve svůj prospěch
- Získáte inspiraci
- jaké trendy vládnou Instagramu ve světě
- příklady úspěšných profilů firem i jednotlivců
Informace:
- Cena:
- člen komory: 3 300 Kč bez DPH
- ostatní: 4 150 Kč bez DPH
- V případě nepříznivé pandemické situace, se akce uskuteční formou on-line webináře.
- Přihláška na seminář
- Další informace
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ krepelka@komora.cz / +420 602 262 145