Přichází proto s tematicky průřezovým virtuálním veletrhem s názvem International Sourcing Show (ISS), který se uskuteční ve dnech od 17. do 31. března 2021 v sektorech hry a hračky, dětské potřeby, dárky a dárkové předměty, oblečení, domácí potřeby a textil, tisk a obalové materiály (+ podsekce medical, domácí elektronika, osvětlení).
Výběr produktů a řešení pro životní styl bude představen ve čtyřech klíčových tématech – „Smart Home“, „Smart Play“, „Smart Style“ a „Smart Tech“.
V rámci akce se odborníci z daných oborů podělí o své názory a zkušenosti v sekci Intelligence Hub. Webináře jsou speciálně navrženy tak, aby poskytovaly informace o nejnovějších trendech a příležitostech, které pomáhají firmám přizpůsobit se změnám na trhu.
Akce bude poté pokračovat v rámci cílených online kampaní až do července, kdy je plánována fyzická verze veletrhu (pokud situace dovolí) v termínu od 26. do 29. července 2021 na HKCEC v Hongkongu.
HKTDC již na podzim uspořádala mezinárodní online veletrh s názvem Autumn Sourcing Week, v rámci něhož se prezentovalo 2600+ vystavovatelů z 33 zemí a regionů, 37 pavilonů, navštívilo jej přes 27 000 nákupčích z 132 zemí a proběhlo zde více než 9 000 online obchodních jednání.
Pokud se uskuteční fyzický červencový veletrh, tak bude nadále dostupná podpora ve výši 1 282 USD pro zahraniční vystavovatele.
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Hongkongská rada pro rozvoj obchodu (HKTDC) / HKTDC Prague Consultant Office / prague.consultant@hktdc.org / +420 245 008 766