Jak probíhá komunikace pomocí webových nástrojů (web portály / mapa stanic na webu on-line / v aplikaci) a že komunikace mezi zákazníkem a klientem probíhá bez papíru – pomocí helpdesku a portálu.
Obsah:
- Dozvíte se, jak funguje službu Chargee jako celek.
- Správa dobíjecích stanic a co najdete na webovém portálu pro správu stanic
- Správa dobíjecí elektroflotily
- Veřejné/interní/domácí dobíjení
- Vysvětlíte si, jak si poradit s různámi typy typy dobíjení:
- Veřejné dobíjení – dobíjení, které je hrazeno poskytovali služby dobíjení (například na veřejných stanicích ČEZ, PRE, apod.)
- Interní (firemní) dobíjení – dobíjení, které se uskutečňuje na vlastních dobíjecích stanicích (například dobíjecí stanice ve firmě)
- Domácí dobíjení – dobíjení u zaměstnance doma (na instalovaném wallboxu)
Další informace a registrace na akci
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Ing. Ivana Domaníková / zástupce GŘ projektová manažerka: Rok nových příležitostí 2021; Export AMSP ČR / domanikova@amsp.cz