Cíl:
Cílem semináře je pomoci vám zvýšit a změřit efektivitu vašich online aktivit, webových stránek a e-shopů.
Sledování návštěvnosti webových stránek v současné době již nestačí, je třeba začít využívat Google Analytics naplno!
Určení:
Seminář je určen obchodním zástupcům, majitelům firem, správcům e-shopů, marketingovým specialistům a dalším, kteří se pohybují v oblasti PR a reklamy.
Obsah:
- Co je webová analytika a v čem tkví výhody nástroje Google Analytics.
- Jak se správně zorientovat v nejdůležitějších metrikách, grafech i tabulkách.
- Co je to konverze a jak ji vypočítat, jak měřit hodnotu konverze z objednávek na e-shopu.
- Co je to výkonnostní marketing a jak vyhodnocovat výkonnost reklamních kampaní.
- Jak odhalit neefektivní reklamní kampaně.
- Jak segmentovat návštěvníky webových stránek a jak poznat jejich rozdílné potřeby.
- Co to jsou Vícekanálové cesty.
- Jak pomáhají mikro – konverze při vyhodnocování PPC kampaní Google Ads a Sklik.
- Jaké události lze na webu měřit, a proč by se na ně nemělo zapomínat.
- Zjistíte, v jakých krocích nákupního košíku odcházejí návštěvníci z webu, a jak na to můžeme reagovat.
- Dozvíte se, jak zvyšovat výkonnost marketingu a ROI (návratnost investic).
- Vyvrátíme si časté interpretační chyby základních metrik (návštěvnost webových stránek, míra okamžitého opuštění, čas strávený na stránce apod.).
Přednášející:
Lektor: Bc. Zbyněk Hyrák, specialista na Výkonnostní internetový marketing, webovou analytiku (Google Analytics) a PPC kampaně (Google Ads a Sklik)
Informace:
- Pro praktickou práci na tomto semináři si vezměte svůj notebook a své přihlašovací údaje do Google Analytics, Google Ads a Skliku.
- Cena semináře:
- nečlen: 4 719 Kč vč. DPH
- člen: 3 775 Kč. vč. DPH
- Další informace a registrace na akci
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Dagmar Sedláčková / sedlackova@rhkbrno.cz