Obsah:
- Čím je vlastně Instagram a proč vstoupit na tuto sociální síť
- Vhodnost sítě v symbióze s vaší značkou, jejím komunikačním mixem i obchodními cíli.
- Jak postavit komunikaci na Instagramu a čeho se vyvarovat
- Vytvoření strategie komunikace pro správné nastartování profilu.
- Vyhodnocení fungování strategie v jejich začátcích.
- Co je pro vás lepší – správa profilu vlastními silami nebo u agentury?
- Trendy, novinky a inspirace
- Aktuální přehled stylů komunikace, konkrétní příklady nejvýraznějších kampaní,
- Jak na zapojení influencerů a kdy je to pro vás vhodné?
Přednášející:
Kateřina Judová, SOcial MEedia specialistka
Informace:
- Cena:
- člen komory: 2 700 Kč bez DPH
- ostatní: 3 500 Kč bez DPH
- Přihláška na webinář
- Další informace
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ krepelka@komora.cz / +420 602 262 145