E-mailing je pořád nejefektivnější marketingový kanál. Každá investovaná 1 koruna do něj, vám v průměru vydělá 40 dalších!
Určení:
Kurz ocení všichni, kteří:
- Potřebují být v pravidelném kontaktu se svými zákazníky pomocí e-mailové komunikace.
- Chtějí posílat úspěšné e-maily.
- Zajímá je, jestli zákazníci čtou jejich e-maily a na co v nich klikají.
- Neumí a nechtějí nic programovat.
- Už nechtějí jen „nasypat e-mailovou databázi do Outlooku“ a stisknou tlačítko „Odeslat“.
- Na své si přijdou i ti, kteří už rozesílají newslettery pomocí některého e-mailového, ale chtějí získat tipy a triky, jak ho využít na maximum..
Obsah:
- Využití nástroje MailChimp:
- výhody,
- nevýhody,
- jeho nastavení,
- nahrávání kontaktů,
- gmentace příjemců (kdo má/nemá dostat příslušnou kampaň),
- nastavení kampaně,
- jak si poslat testovací e-mail,
- kontrola odkazů v e-mailingu,
- nastavení rozesílky,
- testování kampaně,
- jak využít všechny jeho funkce…
- Vyhodnocování kampaní v MailChimpu:
- kolik lidí e-mail otevřelo,
- kdo se z otevřeného e-mailu proklikl na váš web,
- komu e-mail nedorazil,
- kdo se odhlásil z odběrů newsletteru…
- Zákonná omezení, která byste měli respektovat.
Přednášející:
Roman Lelek, je specialista na e-mailový marketing, nejvíce zkušeností má s MailChimpem
Informace:
- Cena:
- člen komory: 3 000 Kč bez DPH
- ostatní: 3 800 Kč bez DPH
- Registrace na workshop
- Další informace
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ kurzy@komora.cz / +420 602 262 145