Jak na úspěšné tiskové sdělení a konference

Přijďte na workshop Jak na úspěšné tiskové sdělení a konference, kde si posvítíte na nástroje moderního public relations.

Datum konání
07.04.2022
Typ akce
Seminář
Země určení
Česká republika Česká republika
Místo konání
Hospodářská komora ČR, Florentinum, recepce A, Na Florenci 2116/15, Praha 1
Oblasti podnikání
Další akce v kategoriích

Povíte si, které z nich dávají ve vašem oboru největší smysl. Zamyslíte se i na nad, tím jak a zda svolat tiskovou konferenci a kdy volit jiné možnosti komunikace s novináři.

Obsah:

  • Jak dnes fungují média a co chtějí.
  • Proč a jak komunikovat s novináři.
  • Jak to, že „public relations“ je mocnější než marketing.
  • Proč kombinovat tradiční a online nástroje.
  • Tisková zpráva a informace pro média:
    • kde vzít téma, které zaujme,
    • jak nabídnout informaci redakcím,
    • klasická tisková zpráva a její zákonitosti,
    • netradiční formy práce s informacemi
  • Tisková konference a setkání s médii:
    • kdy má smysl pořádat tiskovou konferenci / briefing,
    • kde ji uspořádat,
    • koho pozvat a zapojit,
    • co nachystat pro média,
    • jak tiskovou konferenci / briefing moderovat a vést,
    • na co si dát pozor – tipy a triky,
    • „jak být „kreativní tak akorát„
  • Právo a média – máme reagovat na chybu v médiích? A jak?

V průběhu workshopu budete mít (volitelně) možnost vyzkoušet si vystoupení před televizní kamerou (zahájení akce pro média anebo odpověď na běžný dotaz novináře).

Přednášející:

Hana Hejsková – certifikovaná lektorka, mentorka, mediální konzultantka a trenérka.

Informace:

  • Cena:
    • člen komory: 3 500 Kč bez DPH
    • ostatní: 4 400 Kč bez DPH
  • Přihláška na akci
  • Další informace

Kontaktní informace

Pořadatel/gestor

Doporučujeme