Jak na zákaznickou péči, aby vás milovali zákazníci i zaměstnanci

Místo konání:
online Česká republika
Země určení:
Česká republika Česká republika
Typ akce:
Seminář
Datum konání:
15. 04. 2021

Dne 15. dubna 2021 od 13:00 do 14:30 proběhne webinář na téma Jak na zákaznickou péči, aby vás milovali zákazníci i zaměstnanci.

V informacemi nabitém webináři zjistité, jak jsou ve Slevomatu vybíráni a nabíráni kolegové do týmu “Zákaznické” a ukážete si spoustu praktických příkladů aktivní i pasivní péče.

Prozradíte si pár osobních triků pro rozvoj týmu a správnou psychohygienu. A ano, dojde i na fuckupy!

Obsah:

  • Jak ve Slevomatu probíhá nábor a proč dělá assesment centra
  • Jak zaučuje a zapojuje nové kolegy
  • Co dělá pro dobrou atmosféru v týmu
  • Co je to Wow a proč ho tolik potřebuje
  • Jak a proč je propojen se zbytkem firmy

Přednášející:

  • Ladislav Veselý, moderátor webináře, CEO Slevomat.cz
  • Johana Kučerová, vedoucí Zákaznické péče Slevomat.cz
  • Veronika Jílková, team leader Zákaznické péče Slevomat.cz

Další informace a registrace na akci



Kontaktní informace
Pořadatel/gestor

Ing. Ivana Domaníková
zástupce GŘ

+420 736 273 881



Pravidelné novinky e-mailem