V informacemi nabitém webináři zjistité, jak jsou ve Slevomatu vybíráni a nabíráni kolegové do týmu “Zákaznické” a ukážete si spoustu praktických příkladů aktivní i pasivní péče.
Prozradíte si pár osobních triků pro rozvoj týmu a správnou psychohygienu. A ano, dojde i na fuckupy!
Obsah:
- Jak ve Slevomatu probíhá nábor a proč dělá assesment centra
- Jak zaučuje a zapojuje nové kolegy
- Co dělá pro dobrou atmosféru v týmu
- Co je to Wow a proč ho tolik potřebuje
- Jak a proč je propojen se zbytkem firmy
Přednášející:
- Ladislav Veselý, moderátor webináře, CEO Slevomat.cz
- Johana Kučerová, vedoucí Zákaznické péče Slevomat.cz
- Veronika Jílková, team leader Zákaznické péče Slevomat.cz
Další informace a registrace na akci
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Ing. Ivana Domaníková / zástupce GŘ / domanikova@amsp.cz / +420 736 273 881