Je váš byznys model strukturovaný do podoby, jež umožňuje systematické úpravy, případně je schopen měnit se podle vnějších okolností, aktuálního chování zákazníků či připravit se na blížící se krizi? Na semináři se dozvíte, jak takový vytvořit.
Vždy je potřeba se svému business modelu aktivně věnovat, ale zejména v této turbulentní době to může být otázka bytí a nebytí. Máme mnoho otázek, ale málo odpovědí a v době AC (after covid) budou vítězové, ale i poražení. A poražení budou často ne proto, že „COVID“, ale proto, že nedokázali včas reagovat na změny, které sebou doba AC přináší.
Pokud vás zajímá jak přemýšlet o vašem business modelu, jak strukturovaně zapojit váš tým do hledání příležitostí a rizik v tomto modelu a také jak správně nastavit hodnotovou nabídku pro vaše klienty, zavítejte na další setkání v Technologickém Centru AV, kde se budete věnovat tomu, jak nastavit business model v turbulentní době.
Určení:
Seminář je otevřen malým a středním firmám (B2B, B2C), zejména výrobně a technologicky orientovaným, mladým i vyspělejším, které chtějí zlepšovat své podnikání, chtějí úspěšně reagovat na výzvy současné doby spojené s krizí způsobené pandemií a mají ambice růst v mezinárodním měřítku.
Informace:
- Účast na semináři je bezplatná po předchozí registraci.
- Další informace
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Silvia Jirásková / jiraskova@tc.cz / +420 234 006 175