Jak přežít (s) ESG

V čem konkrétně ESG dokáže velkým i malým firmám pomoci v oblasti repution managementu? Jak se koncept udržitelnosti odráží v komunikačních strategiích lídrů? Na co všechno má rating udržitelnosti vliv?

Datum konání
29.03.2023
Typ akce
Konference
Země určení
Česká republika Česká republika
Místo konání
Magenta Experience Center, Na Pankráci 86, Praha 4
Další akce v kategoriích

Nejen to se dozvíte na chystané konferenci koncipované zejména pro posluchače zkušené v oboru, kteří s danou problematikou již pracují.

Na téma ESG toho v loňském roce padlo opravdu hodně. De facto jde o hodnocení kolektivní odpovědnosti firmy v oblasti sociálních a environmentálních faktorů.

Toto kreditní skóre zahrnuje nejen hodnoty, ale i obavy (jako je ochrana životního prostředí, správa a řízení nebo komunitní zájmy), pravdou však zůstává, že udržitelné společnosti se více zaměřují na inovace a rychle a lépe reagují na měnící se podmínky.

I když jsou tyto oblasti stále vcelku nové, reprezentují novou globální realitu, kterou mohou firmy využít pro obchodní příležitosti v soukromém sektoru, ale i v oblasti veřejných zakázek, a mohou tak získat náskok před svou konkurencí. Etika v byznysu může být opravdu výhodou.

Finanční instituce, investoři, obchodní partneři i stát a veřejnost ale právem považují ESG i za potenciální riziko – a to pro firmy, které tyto standardy nemají dostatečně formulovány, anebo je dokonce nedodržují. Právní, finanční i reputační rizika a negativní dopady spojené s nedodržováním těchto standardů v řadě případů totiž mohou zkomplikovat situace nejen samotné společnosti, která je dostatečně nedodržuje, ale též ostatním společnostem, se kterými jsou v obchodním styku.

Témata:

  • Výsledky průzkumu od společnosti Ipsos
  • ESG – hodnocení prvního kvartálu z pohledu státu
  • Reporting – užitečný nástroj, který má firmám pomoci
  • ESG jako synergie mezi byznysem a prostředím, kde firmy působí – ESG z pohledu různých segmentů – telekomunikace, FMCG, finance, automotive. Co ESG fakticky znamená pro firmy dle velikosti, včetně dopadů na jejich odvětví?
  • Tipy a doporučení, jak ESG implementovat do své strategie
  • Hrozba nebo výzva? Přímý vliv ESG na business (součást tenderů, dodavatelských smluv – reporty, ISO atd.)
  • Začlenění ESG do Public Relations a jeho nástrojů – interní a externí komunikace, Public Affairs, CSR a další.
  • Závěrečný diskusní panel

Přednášející:

  • Laura Mitroliosová – jednatelka CIRA Advisory
  • Ladislav Tyll – proděkan pro zahraniční vztah Fakulty podnikohospodářské VŠE
  • Kateřina Bohuslavová – Chief Sustainability Officer a ředitelka útvaru ESG Skupiny ČEZ
  • Martin Orgoník – Head of Corporate Affairs & Sustainability, T-Mobile Czech Republic
  • Michal Kormaňák – Account Director, Ipsos

Informace:

Kontaktní informace

Pořadatel/gestor
Michaela Pišiová / reditelka@prklub.cz / +420 777 955 918

Doporučujeme