Jak řídit cash flow v krizi COVID-19
online

Česká republika

Seminář
14. 05. 2020
Dne 14. května 2020 od 13:00 do 15:00 proběhne online seminář, který Vám ukáže praktický přehled doporučených postupů, na co se při krizovém řízení cash flow soustředit a kde hledat zdroje právě teď.
Určení:
Seminář je určen finančním ředitelům, jednatelům a dalším vedoucím manažerům firem.
Program:
- Cash flow a aktuální krizové výzvy
- Metody sestavení cash flow – jak využít nepřímou metodu k alokaci volných prostředků
- Jak řešit akutní nedostatek cash flow a jaké jsou možnosti navýšení
- O čem vypovídá obratový cyklus a jak ho využít
pracovní kapitál – jeho řízení a způsoby uvolnění
- O čem vypovídá obratový cyklus a jak ho využít
- Řízení zásob, pohledávek a závazků jako možnost uvolnění cash flow
- Jak firmu „uklidit“ – fyzicky, administrativně, personálně i obchodně
- Úspora nákladů a efektivní směrování peněžních prostředků versus low-cost
- Jaký význam má jasná a srozumitelná finanční komunikace v krizi
- Pozice vedoucího manažera versus pozice majitele
rozdíly v cílech
způsob rozhodování pod tlakem
zralý a nezralý trojúhelník (manažer/majitel záchranář versus reformátor)
- Pozice vedoucího manažera versus pozice majitele
- Jak restartovat růst firmy
Informace:
- Cena: 1 990 Kč bez DPH
- Další informace a registrace na seminář
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Magda Nováčková
vedoucí zákaznického servisu