Jak řídit cash flow v krizi COVID-19

Místo konání:
online Česká republika
Země určení:
Česká republika Česká republika
Typ akce:
Seminář
Datum konání:
14. 05. 2020

Dne 14. května 2020 od 13:00 do 15:00 proběhne online seminář, který Vám ukáže praktický přehled doporučených postupů, na co se při krizovém řízení cash flow soustředit a kde hledat zdroje právě teď.

Určení:

Seminář je určen finančním ředitelům, jednatelům a dalším vedoucím manažerům firem.

Program:

  • Cash flow a aktuální krizové výzvy
  • Metody sestavení cash flow – jak využít nepřímou metodu k alokaci volných prostředků
  • Jak řešit akutní nedostatek cash flow a jaké jsou možnosti navýšení
    • O čem vypovídá obratový cyklus a jak ho využít
      pracovní kapitál – jeho řízení a způsoby uvolnění
  • Řízení zásob, pohledávek a závazků jako možnost uvolnění cash flow
  • Jak firmu „uklidit“ – fyzicky, administrativně, personálně i obchodně
  • Úspora nákladů a efektivní směrování peněžních prostředků versus low-cost
  • Jaký význam má jasná a srozumitelná finanční komunikace v krizi
    • Pozice vedoucího manažera versus pozice majitele
      rozdíly v cílech
      způsob rozhodování pod tlakem
      zralý a nezralý trojúhelník (manažer/majitel záchranář versus reformátor)
  • Jak restartovat růst firmy

Informace:



Kontaktní informace
Pořadatel/gestor

Magda Nováčková
vedoucí zákaznického servisu

+420 603 430 707



Pravidelné novinky e-mailem