Online workshop pro vás připravila společnost BlueGhost pod záštitou našeho projektu Rok nových příležitostí 2021.
Jak nastavit KPI pro digitální marketing a nepřijít o rozum? Jednoduchá otázka, ale složitější odpověď. Přihlašte se na workshop Modrého ducha a naučte se stanovit cíle a manažerské metriky, které povedou firemní on-line aktivity tím správným směrem.
Obsah:
Co se na workshopu naučíte:
- Nastavovat chytré (SMART) cíle pro digitální marketing.
- Volit metriky a KPI pro online marketing, online prodej, získávání leadů a poptávek či posilování brandu.
- Vybírat metriky a KPI, aby nebyly, ani příliš obecné, ani zbytečně podrobné.
- Vymezit pole působnosti mezi zadavatelem, vnitřním týmem a digitální agenturou.
- Vyvarovat se nejčastějším chybám při zadávání a vedení projektu.
- Vyhodnocovat cíle, aniž byste ztratili přátele.
Přednášející:
Pavel Weber je generální ředitel a spoluzakladatel fullservisové digitální agentury BlueGhost. Během svého dvacetiletého působení v e-commerce sektoru vedl celou řadu úspěšných projektů, od malých soukromých až po ty velké nadnárodní. V letech 2019 a 2020 získal se svým týmem hned 3 zlaté medaile v soutěži WebTop100: za nejlepší online nástroj, nejlepší firemní web a nejlepší digitální PR kampaň.
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Ing. Ivana Domaníková / projektová manažerka: Rok nových příležitostí 2021; Export / domanikova@amsp.cz / +420 736 273 881