Máte pocit, že si k vám může spotřebitel cokoli dovolit? Jaká jsou vaše práva? Naučte se, jak správně a rychle řešit spotřebitelské spory, jak na férovou reklamaci, nebo jak se vyhnout nekalým obchodním praktikám.
Přihlaste se zdarma na webinář Jak správně řešit spotřebitelské spory a reklamace. Nenechte si od spotřebitelů diktovat a mějte spotřební právo v malíku.
Program:
- 09:00 – 11:00
- Předsmluvní informace
- co to je spotřebitelské právo,
- kdo je spotřebitel,
- co všechno musím sdělit spotřebiteli, než spolu uzavřeme obchod.
- Právo na odstoupení od smlouvy
- lhůty pro odstoupení od smlouvy a jejich běh,
- dopady odstoupení od smlouvy.
- Záruky
- zákonné a smluvní,
- prokazování vady,
- způsoby řešení uplatněné záruky.
- Předsmluvní informace
- 11:00 – 11:30 Přestávka, čas na dobrou kávu & networking
- 11:30 – 12:30
- Nekalé obchodní praktiky
- co to je a čemu se vyhnout při nabízení svých výrobků a služeb,
- Alternativní řešení spotřebitelských sporů
- možnosti v České republice
- Nekalé obchodní praktiky
Informace:
- Akce je zdarma.
- Přihláška na webinář
- Další informace
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ zufanova@komora.cz / +420 725 150 165