Jak správně řešit spotřebitelské spory a reklamace v roce 2021

Webinář na téma Jak správně řešit spotřebitelské spory a reklamace v roce 2021 proběhne dne 15. září 2021 od 09:00 do 12:30.

Datum konání
15.09.2021
Typ akce
Seminář
Země určení
Česká republika Česká republika
Místo konání
online
Oblasti podnikání
Další akce v kategoriích

Máte pocit, že si k vám může spotřebitel cokoli dovolit? Jaká jsou vaše práva? Naučte se, jak správně a rychle řešit spotřebitelské spory, jak na férovou reklamaci, nebo jak se vyhnout nekalým obchodním praktikám.

Přihlaste se zdarma na webinář Jak správně řešit spotřebitelské spory a reklamace. Nenechte si od spotřebitelů diktovat a mějte spotřební právo v malíku.

Program:

  • 09:00 – 11:00
    • Předsmluvní informace
      • co to je spotřebitelské právo,
      • kdo je spotřebitel,
      • co všechno musím sdělit spotřebiteli, než spolu uzavřeme obchod.
    • Právo na odstoupení od smlouvy
      • lhůty pro odstoupení od smlouvy a jejich běh,
      • dopady odstoupení od smlouvy.
    • Záruky
      • zákonné a smluvní,
      • prokazování vady,
      • způsoby řešení uplatněné záruky.
  • 11:00 – 11:30 Přestávka, čas na dobrou kávu & networking
  • 11:30 – 12:30
    • Nekalé obchodní praktiky
      • co to je a čemu se vyhnout při nabízení svých výrobků a služeb,
    • Alternativní řešení spotřebitelských sporů
      • možnosti v České republice

Informace:

Kontaktní informace

Pořadatel/gestor
/ zufanova@komora.cz / +420 725 150 165

Doporučujeme