K čemu je dobré mít svoji značku? Jak mě může pomoci v prodeji? Odlišit od konkurence? Získejte odpovědi na tyto a další otázky na webináři Jak úspěšně budovat značku?
Cíl:
Po absolvování tohoto interaktivního praktického webináře odhalíte klíčové behaviorální principy, které se týkají značky a komunikace, a naučíte se je aplikovat v praxi. K tomu získáte odpovědi na otázky:
- Co je salience značky?
- Jaký vliv na ni mají symboly značky?
- Jaké jsou postupy pro budování funkčních symbolů značky?
- Jak zohlednit symboly značky při psaní kreativního zadání/briefu?
Každý účastník dostane před zahájením akce prostřednictvím PPL kurýra tištěné karty, se kterými budete během webináře pracovat. Uvádějte proto prosím v přihlášce adresu a mobilní telefon (pro PPL kurýra), kam budete chtít karty zaslat.
Přednášející:
Jiří Boudal, zkušený sociolog, spoluzakladatel inovativní technologické výzkumné agentury Behavio Labs
Informace:
- Cena:
- člen komory: 3 900 Kč bez DPH
- ostatní: 4 880 Kč bez DPH
- Přihláška na seminář
- Další informace
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ kurzy@komora.cz