Jak vyzrát na PPC reklamu v Google Ads

Místo konání:
Hospodářská komora ČR Florentinum, recepce A, Na Florenci 2116/15, Praha 1 Hlavní město Praha
Země určení:
Česká republika Česká republika
Typ akce:
Seminář
Datum konání:
13. 10. 2020

Dne 13. října 2020 od 10:00 do 16:00 proběhne v Praze seminář, na kterém získáte návod, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu/e-shopu pomocí PPC reklamy v Google Ads a Sklik na Seznamu.

Určení:

Workshop je pro vás vhodný, pokud:

  • jste specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením,
  • chcete, využít váš web nebo e-shop na maximum,
  • nechcete sázet na tiskoviny a billboardy, jejichž účinnost nemůžete změřit,
  • jste začátečník nebo mírně pokročilý tvůrce reklamních kampaní a chcete své znalosti prohloubit,
  • chcete výdaje na marketing plánovat efektivně,
  • nejste si jistí přínosem vašich kampaní a jejich správným vyhodnocením,
  • kampaně vám spravuje externista či agentura a vy se často nevyznáte v reportovaných výsledcích.

Cíl:

  • Naučíte se orientovat a pracovat v rozhraní Google Ads.
  • Budete umět si sami vytvořit a optimalizovat kampaně ve vyhledávačích a na internetu tak, aby fungovaly.
  • Zvládnete vyhodnocovat přínos kampaní pomocí různých analytických nástrojů.
  • Ze zjištěných dat dokážete své reklamy dále optimalizovat a tím zvyšovat jejich výkonnost.
  • Pokud vám kampaně spravuje externista či agentura, bude schopni s nimi lépe komunikovat a lépe rozumět jimi prezentovaným výsledkům.
  • Odhalíte ověřené praktické tipy a vychytávky.

Přednášející:

  • Michal Baturko Olbert, vizionář, analytik a ředitel digitální agentury In creative
  • Michal Bureš, zkušený PPC specialista a team leader oddělení PPC a analytiky v In creative

Informace:



Kontaktní informace

+420 602 262 145



Pravidelné novinky e-mailem