Jak vyzrát na PPC reklamu v Google Ads?
Hospodářská komora ČR Florentinum, recepce A, Na Florenci 2116/15, Praha 1

Česká republika

Seminář
06. 05. 2020
Dne 6. května 2020 od 10:00 do 16:00 proběhne v Praze seminář, na kterém se naučíte, jak pomocí PPC reklamy v Google Ads a Sklik na Seznamu zvýšit návštěvnost vašeho webu/e-shopu.
Určení:
Workshop je pro vás vhodný, pokud:
- jste specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením,
- chcete, využít váš web nebo e-shop na maximum,
- nechcete sázet na tiskoviny a billboardy, jejichž účinnost nemůžete změřit,
- jste začátečník nebo mírně pokročilý tvůrce reklamních kampaní a chcete své znalosti prohloubit,
- chcete výdaje na marketing plánovat efektivně,
- nejste si jistí přínosem vašich kampaní a jejich správným vyhodnocením,
- kampaně vám spravuje externista či agentura a vy se často nevyznáte v reportovaných výsledcích.
Cíl:
- Naučíte se orientovat a pracovat v rozhraní Google Ads.
- Budete umět si sami vytvořit a optimalizovat kampaně ve vyhledávačích a na internetu tak, aby fungovaly.
- Zvládnete vyhodnocovat přínos kampaní pomocí různých analytických nástrojů.
- Ze zjištěných dat dokážete své reklamy dále optimalizovat a tím zvyšovat jejich výkonnost.
- Pokud vám kampaně spravuje externista či agentura, bude schopni s nimi lépe komunikovat a lépe rozumět jimi prezentovaným výsledkům.
- Odhalíte ověřené praktické tipy a vychytávky.
Informace:
- Cena:
- člen komory: 3 500 Kč bez DPH
ostatní: 4 400 Kč bez DPH
- člen komory: 3 500 Kč bez DPH
- Registrace na seminář
- Další informace
Kontaktní informace