Určení:
Workshop je pro vás vhodný, pokud:
- jste specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením,
- chcete, využít váš web nebo e-shop na maximum,
- nechcete sázet na tiskoviny a billboardy, jejichž účinnost nemůžete změřit,
- jste začátečník nebo mírně pokročilý tvůrce reklamních kampaní a chcete své znalosti prohloubit,
- chcete výdaje na marketing plánovat efektivně,
- nejste si jistí přínosem vašich kampaní a jejich správným vyhodnocením,
- kampaně vám spravuje externista či agentura a vy se často nevyznáte v reportovaných výsledcích.
Cíl:
- Naučíte se orientovat a pracovat v rozhraní Google Ads.
- Budete umět si sami vytvořit a optimalizovat kampaně ve vyhledávačích a na internetu tak, aby fungovaly.
- Zvládnete vyhodnocovat přínos kampaní pomocí různých analytických nástrojů.
- Ze zjištěných dat dokážete své reklamy dále optimalizovat a tím zvyšovat jejich výkonnost.
- Pokud vám kampaně spravuje externista či agentura, bude schopni s nimi lépe komunikovat a lépe rozumět jimi prezentovaným výsledkům.
- Odhalíte ověřené praktické tipy a vychytávky.
Informace:
- Cena:
- člen komory: 3 500 Kč bez DPH
ostatní: 4 400 Kč bez DPH
- člen komory: 3 500 Kč bez DPH
- Registrace na seminář
- Další informace
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ krepelka@komora.cz / +420 602 262 145