Pomluví vás bývalý zaměstnanec, naštvaný zákazník nebo konkurence. Stane se nehoda, uniknou vám data. Média to zajímá, volají, píší o vás. Internetem se šíří „zaručené“ zprávy bleskovou rychlostí. Třeba o opsaných diplomkách, králících a tak.
Že se vás to netýká? Problém ve firmě pořešíte, až když se objeví? Chyba! Rozjetou krizi a „humbuk“ okolo už nezastavíte. Situaci je třeba uchopit správně, včas a komunikovat s médii aktivně.
Co se na workshopu naučíte:
- Jak připravíte svou firmu, sebe nebo tým komunikaci nenadálé události.
- Že špatně vedená krizová komunikace s médii bývá může být pro vaši společnost často fatální.
- Jak účinně bránit pověst vaší firmy v případě nenadálé události.
- Varianty, zákonitosti a nástroje krizové komunikace s médii.
- Jak můžete při správném postupu obrátit pohromu v příležitost.
- Co je to komunikační krize a jaké jsou její typy a proč se vám vyplatí je znát:
- jak vzniká a komu hrozí,
- příprava na ni – krizový audit a scénář,
- proč je dobré mít krizový tým, komunikační plán, web,
- když krize propukne – jak myslet, čeho se držet,
- role zaměstnanců firmy v krizi,
- co udělat pro to, aby se podobná situace neopakovala,
- krizové Public Relations na příkladech z praxe
- Můžete si vyzkoušet, jaké to je poskytnout vyjádření na kameru.
- Získáte možnost jedné online konzultace s lektorem zdarma i po skončení kurzu
Přednášející:
Hana Hejsková, specialistka na strategické a krizové Public Relations, mediální konzultantka a trenérka komunikačních dovedností
Informace:
- Cena:
- člen komory: 3 300 Kč bez DPH
- ostatní: 4 200 Kč bez DPH
- Přihláška na seminář
- Další informace
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ kurzy@komora.cz / +420 602 262 145