Mnoho věcí dokážeme sami – třeba vyléčit si rýmu, namazat bolavé koleno… Ale troufli byste si kurýrovat srdeční arytmii? Vytrhnout nosní mandli? Léčit žaludeční vředy?
Malé a střední podniky se dnes bez marketingu a komunikace neprosadí. Většinou to majitel nebo management zvládají sami. Nebezpečí číhá v bodu obratu, kdy už se neobejdete bez specialistů. Jaké nebezpečí? Že už tento to bod máte dávno za sebou a nevíte o tom.
Program:
- 10:00 – 10:30 Mýty – Marek Hlavica, Asociace komunikačních agentur
- 10:30 – 11:00 Marketingová strategie versus plán – Markéta Vesecká , Dorland
- 11:00 – 11:30 Tisknete? – Martin Vymětal, Boomerang
- 11:30 – 11:40 Přestávka
- 11:40 – 12:10 Hodně TV muziky za málo peněz – Michal Novák, Czech Promotion
- 12:10 – 12:40 Content marketing – Jan Javornický, Ellite Solutions
- 12:40 – 13:10 Sociální sítě jako marketingový nástroj – Petr Struna, Ogilvy
- 13:10 – 14:00 Přestávka na oběd
- 14:00 14:30 Direkt marketing – Pavel Buršík, Geronimo
- 14:30 – 15:00 Marketingová automatizace aneb co zvládne chytrý program – Milan Janecký, Wunderman
- 15:00 – 16:00 Ptejte se. Neworking & číše vína
Přítomní odborníci budou po dobu jedné hodiny k dispozici k osobním konzultacím. Diskutujte s nimi u sklenky dobrého vína.
Informace:
- Cena:
- člen komory: 2 000 Kč bez DPH
- ostatní: 2 500 Kč bez DPH
- Registrace na akci
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
/ krepelka@komora.cz / +420 602 262 145