Vystavovatelům přiláká akce více návštěvníků na jejich stánek, návštěvníci naopak získají jistotu jednacího místa ve smluveném čase.
Loni se akce fyzicky zúčastnilo téměř čtyři stovky účastníků z 23 zemí světa. Každý účastník si může zvolit, kterých dní se akce Kontakt-Kontrakt zúčastní, při 4-denní účasti je možné zrealizovat až 39 schůzek.
Účastníci budou moci získat přehled o službách digitalizace a kyberbezpečnosti, které jsou bezplatně poskytovány v rámci projektu Cybersecurity Innovation Hub.
Informace:
- Registrujete se na webu akce a vyplníte svůj kooperační profil – charakterizujete svou firmu, co nabízí, poptává. Nezáleží přitom na tom, zda jste návštěvník, anebo vystavovatel. Zaškrtnete také, kdy se můžete akce účastnit. Je možné, jak po celou dobu konání, tak i jen půl dne. Organizátoři doporučují účast na jeden až dva dny.
- Organizátoři váš profil zkontrolují a zveřejní v katalogu účastníků. Přednostně jsou zveřejňovány profily odpovídající nomenklatuře veletrhu.
- Z katalogu si potom můžete vybírat ty nejvhodnější partnery a požádat je o schůzku. V katalogu vidíte seznam firem, jejich charakteristiku, popis produktů či služeb i konkrétní osobu, která je otevřená ke schůzkám. V katalogu se dá filtrovat podle různých kritérií a je možné využít i doporučení vhodných partnerů od umělé inteligence.
- Potvrzená jednání se potom uskuteční ve smluveném čase během konání MSV. Návštěvníci dostanou pro každou jednotlivou schůzku přiděleno jednací místo v rámci stánku Kontakt-Kontrakt. Vystavovatelé ale mohou své schůzky mít na svém stánku, a tak k sobě přilákat více návštěvníků.
- Zda se prvotní kontakt nakonec transformuje v dlouhodobý kontrakt, to už záleží na obou stranách. Organizátoři K+K jsou k dispozici jak před, během, tak i po skončení K+K.
- Akce je zdarma.
- Více informací v anglickém jazyce
- Další informace
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Jana Šindelková / RHK Brno / sindelkova@rhkb.cz / +420 532 194 922