Tento kurz pomůže všem účastníkům zlepšit profesionální komunikaci a prezentaci, posílit manažerské dovednosti pro úspěšné vedení týmu a získat kontrolu nad vlastním časem.
Cíl:
Komunikace je základ pro získání a především udržení dodavatelské struktury. Kurz Profesionální komunikace nabízí komplexní přípravu pro manažery nákupu.
Cílem kurzu je nejen zlepšení profesionální komunikace, ale také posílení dovedností v oblasti osobního vystupování a vedení týmu. Vedení kurzu systémem postupného „nabalování“ výrazně eliminuje trému a stres účastníků.
Termíny konání a témata:
- 1. školicí den – 9. 2. 2022 – Profesionální komunikace
- 2. školicí den – 2. 3. 2022 – Budování, vedení a rozvoj týmu
- 3. školicí den – 6. 4. 2022 – Osobní vystupování a veřejná prezentace
- 4. školicí den – 4. 5. 2022 – Organizace času + Paretovo pravidlo v praxi manažera
Určení:
Kurz je určen pracovníkům na mnoha pracovních pozicích, kteří se zabývají nákupem a nákupní činností. V rámci kurzu si osvojíte umění komunikovat na profesionální úrovni. Nedílnou součástí kurzu budou také praktické nácviky a videotréninky.
Přednášející:
Radek Holík, MBA – již 17 let působí jako spolutvůrce, lektor a kouč profesionální a profesní komunikace. Upřednostňuje srozumitelnost výkladu, soulad s praxí, praktický výcvik, motivační a osobní přístup.
Informace:
- Cena:
- člen OHK Přerov zapojený v projektu: 0 Kč (v rámci podpory de minimis v projektu)
- člen OHK Přerov bez účasti v projektu: 5 000 Kč
- ostatní: 10 000 Kč
- Kurz bude probíhat prezenční formou – celkem 4 dny.
- Rozsah seminářů: 8 hodin
- Registrace na kurz
- Další informace
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Martin Dýčka / manažer projekt / dycka@hkprerov.cz / +420 724 362 488