Logitrans Istanbul zahrnuje nejen výstavní platformu, ale také řadu doprovodných akcí jako jsou konference, semináře, diskuse a prezentace. Tyto akce nabízejí příležitost k diskusi o aktuálních tématech a trendech v oblasti logistiky a dopravy. Veletrh poskytuje vynikající platformu pro navazování nových obchodních kontaktů, vyjednávání s potenciálními partnery a získávání informací o novinkách a inovacích v odvětví.
Mezi účastníky veletrhu patří vystavovatelé z různých zemí, kteří prezentují své produkty, technologie a služby v oblasti logistiky a dopravy. Kromě toho se na veletrhu účastní také odborníci, nákupčí, dodavatelé a zástupci vládních a nevládních organizací.
Proč byste měli investovat právě do veletrhu Logitrans 2024:
- Na posledním veletrhu vystavovalo 201 vystavovatelů z 23 zemí; veletrh navštívilo na 12 000 lidí.
- Turecko představuje logistický hub mezi Evropou, Asií, a také Afrikou..
- Veletrh účastníkům z celého světa nabízí široký přehled o aktuálním stavu logistického průmyslu nejen v Turecku.
- Společný stánek na této akci je finančně atraktivní alternativou pro firmy zvažující samostatnou účast a šetří náklady, přidanou hodnotou jsou doprovodné služby.
- Více informací o veletrhu
Zaměření:
- doprava a přeprava (silniční, železniční, námořní, letecká)
- logistické technologie a systémy
- skladování a manipulace s materiálem
- logistické služby
- informační technologie pro logistiku a další
Agentura CzechTrade vám nabízí firemní prezentaci ve společné české expozici s osobní účastí vašeho zástupce:
- Každá společnost bude mít ve společné expozici pod hlavičkou agentury CzechTrade vlastní prostor 9 m2 pro vystavení modelů a vzorků.
- Zahraniční kancelář CzechTrade Turecko zajišťuje komplexní servis přípravy a realizace osobní účasti od komunikace s organizátorem veletrhu, přes zajištění výstavní plochy, výstavbu expozice, zařazení do katalogu vystavovatelů, až po veškeré administrativní záležitosti.
- Vytvoření katalogu vystavovatelů v anglickém a tureckém jazyce, který bude rozeslán na naše partnery jako součást akvizice a k dispozici na stánku.
- Po celou dobu veletrhu je k dispozici turecký tlumočník k možným překladům z anglického do tureckého jazyka.
- Marketingový průzkum v rámci veletrhu s tureckým tlumočníkem (obejdeme s vámi veletrh a navštívíme pro vás prioritní firmy).
- Logistickou pomoc při výběru a doporučení hotelu a transportu.
- Zajištění základního občerstvení na stánku po dobu veletrhu.
- Stánek bude vybaven nábytkem.
- Zajištění polepů stěn stánku firemními bannery.
- Společné uzamykatelné zázemí s lednicí a prostorem pro přípravu horkých a studených nápojů apod.
Přihlašování na akci skončilo.
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Bc. Sekáčová Eliška / exportní konzultant – senior / eliska.sekacova@czechtrade.cz / +420 224 907 590