Studentský spolek Markething, který funguje pod záštitou Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy, pořádá 7. prosince noční hackathon pro pomoc projektu Sbírka potravin. Cílem dobrovolníků bude navrhnout komunikační kampaň, která na jaře pomůže oslovit veřejnost a zprostředkuje tak pomoc lidem v nouzi. Akci spolupořádá Česká federace potravinových bank, která za Sbírkou potravin stojí.
Každý tým studentů bude mít v rámci hackathonu svého mentora z marketingové agentury a chybět tak nebudou Jan Faflík z DDB Prague, Roman Biath z agentury Zaraguza, Roman Hůla z McCann Prague, David Suda za agenturu WMC/Grey nebo Richard Axell z TRADu. Úvodní prezentaci a odbornou konzultaci poskytne Pavel Galík z mediální agentury OMD. Na tvorbě zadání se podílel stratég Tomáš Mrkvička.
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Kristýna Hofmanová / kr.hofmanova@gmail.com / +420 731 228 314