Program, je opět složený z přednášek, které organizační tým nafilmoval ve spolupráci s externími produkčními týmy po celém světě. S většinou řečníků bude po streamované přednášce probíhat živá online diskuse. Program doplňují offline workshopy a také dvě offline párty.
Festival začne ve středu 22. září prvními workshopy, na které naváže seznamovací večírek od 18 hodin v prostoru Město – Moře. Zhruba 20 offline workshopů a školení na klasická technická digitálně-marketingová témata, ale i témata nová, která s výkonnostním marketingem souvisí jen nepřímo, povedou čeští lektoři. Odehrají se v prostorách technologické společnosti Inventi v Praze 4.
Příklady workshopů:
- Pavel Pola o e-mail marketingové strategii
- Honza Bartoš o výkonnostní Facebook reklamě
- Lucie Hrdinová z agentury H1.cz o copywritingu
- Bronislav Sobotka o tom, jak uspět na Youtube a užít si to
- Dan Tržil o tom, jak založit a vést úspěšný podcast
- Martin Zdražil o efektivní strategii a brandingu
- Kristýna Bašusová o Linkedin Ads
Hlavní online program se odehraje ve čtvrtek 23. září. Skládá se z profesionálně natočených přednášek a živých diskusí se speakery.
- 10:00 Simon Peel: The case against short-termism
- 11:15 Grace Kite: Econometric Modelling in 2021
- 11:45 Tom Roach: The Wrong & The Real of it
- 12:15 An interview with Tom Roach & Grace Kite
- 13:30 Q&A with Grace Kite and Tom Roach
- 14:00 Richard Shotton: How to be memorable
- 15:00 James Hankins: On Share of Search
Druhý den hlavního online programu nabídne:
- 10:00 Karen Nelson-Field: Visibility in 2021 and beyond
- 11:00 Mark Ritson: Sex in the Fast Lane
- 12:00 A Q&A with Mark Ritson
- 13:30 JP Castlin: Strategy Demystified
- 14:30 Rory Sutherland: téma bude upřesněno
- 15:15 Helen Edwards: Is there such a thing as brand love?
Závěrečná party Marketing Festivalu se odehraje od 19:00 v prostorách H40 Space v Holešovické tržnici.
Kontaktní informace
Pořadatel/gestor
Marketing Festival s. r. o.