Marketingová akademie ve zkratce

Místo konání:
Regionální hospodářská komora Brno, Výstaviště 3 (areál BVV), Brno Česká republika
Země určení:
Česká republika Česká republika
Typ akce:
Seminář
Datum konání:
23. 09. 2020

Dne 23. září 2020 od 09:00 do 16:00 proběhne v Brně 7 informacemi nabitých přednášek.

Dozvíte se, jak přistupovat k marketingové strategii, bez čeho se v roce 2020 na poli online marketingu neobejdete a také jsou pro Vás připraveny konkrétní příklady fungujících kampaní z praxe.

Program:

  • Marketingová strategie v online prostoru – Aleš Skoupý, COO & Vedoucí oddělení FB PPC
    • Jaké jsou fáze marketingové strategie od prvního kontaktu se značkou až po splnění cíle a jak do sebe jednotlivé nástroje zapadají, o tom pohovoří hned na úvod Aleš Skoupý, provozní ředitel a šéf oddělení Facebook PPC v In creative. Tato úvodní přednáška vám pomůže získat vhled do problematiky a lépe vstřebat a zasadit si do kontextu ostatní témata dne.
  • Sociální sítě: dostaňte jejich výhody na svou stranu – Michal Šíma, Vedoucí oddělení sociálních sítě
    • Jaké jsou aktuální trendy na jednotlivých sociálních sítích (Facebook, LinkedIn, Instagram), jak na nich s uživateli komunikovat, proč pořádat soutěže a jak tvořit atraktivní obsah. Je krátkodobá kampaň víc než kontinuální obsah? O tom se rozpovídá Michal Šíma, zkušený praktik, který zvládá správu sociálních sítí prodejce dámské módy i firmy zaměřené na vstřikování plastů. Chybět nebudou ani úspěšné příklady z praxe.
  • Co všechno dokáže Facebook reklama – Kristýna Mlynářová, Facebook Ads specialistka & Vedoucí kreativního týmu
    • Facebooková reklama skýtá možnosti, o kterých se vám ani nezdálo! Kristýna Mlynářová, zkušená specialistka na facebookovou reklamu, vám odhalí třeba i to, jak na sociálních sítích co nejefektivněji oslovit lidi, kteří na vašem webu klikli na tlačítko “to mě zajímá” na konkrétní stránce, nebo jak naopak najít úplně nové zákazníky. Řeč bude o konkrétních formátech reklam a k čemu vám poslouží, stejně tak jako o důležitosti kreativy či o možnostech cílení a měření kampaní.
  • Obsah a SEO: co všechno (ne)umí blog? – Ivan Jašek, Chief Copywriter
    • Co je to SEO a jak funguje. Co je to blog a jak funguje. Co blog výborně umí. Co blog neumí. Jak blog může podpořit váš byznys a jak na něj. Ivan Jašek, vedoucí copy týmu a zkušený seniorní copywriter vám poví mimo jiné o analýze klíčových slov, tvorbě strategie a publikačním plánu, ale také o technických náležitostech tvorby blogu a jeho pravidelném měření a optimalizaci. Buďte ve vyhledávačích konečně vidět!
  • PPC reklama v Google Ads a Skliku – Michal Bureš, Vedoucí oddělení PPC a analytiky
    • Ať už s PPC reklamou začínáte od nuly, nebo vám již kampaně běží, Michal Bureš, ostřílený “pépécéčkař” a vedoucí týmu PPC specialistů, vám udělá jasno v zásadních rozdílech mezi rozhraními Google Ads a Sklik, prozradí vám, jaké typy a formáty reklam existují a jak dostat výhody PPC na svou stranu. Nebudou chybět konkrétní úspěšné příklady z praxe.
  • Analytika: proč ji nepodceňovat – Michal Baturko Olbert, vizionář, analytik a ředitel In creative
    • Zjistěte, proč je měření na webu natolik zásadní, jaká data můžete v Google Analytics sbírat, jak je vyhodnocovat a jaké další analytické nástroje lze pro získávání dat využít. To vše vám osvětlí Michal Baturko Olbert, člověk, jemuž za 14 let marketingové praxe prošly rukama stovky klientů, se kterými řešil mimo jiné právě důležitost analytiky pro rozhodování o jejich byznysu.
  • Trendy 2020: držte krok s dobou – Jakub Horáček, byznys konzultant a obchodní ředitel In creative
    • Online prostředí je neskutečně dynamické a neustále se mění. Jakub Horáček, byznys konzultant a šéf obchodního týmu In creative vás provede těmi nejdůležitějšími trendy a novinkami, které má v prostředí (nejen) digitálního marketingu sám možnost pozorovat. Online marketing je pouze jednou ze součástek byznysového soukolí, které Jakub denně se svými klienty konzultuje. Na jaké souvislosti je třeba dát si pozor? I to bude tématem jeho přednášky.

Informace:



Kontaktní informace
Pořadatel/gestor

Dagmar Sedláčková

+420 532 194 928



Pravidelné novinky e-mailem