Narostl vám skokově počet objednávek, zákazníků nebo práce?

Dne 30. června 2020 od 12:00 do 13:00 proběhne webinář, na kterém zjistíte, jak zlevnit administrativu, snížit chybovost a ještě odcházet domů z dřív z práce.  

Datum konání
30.06.2020
Typ akce
Seminář
Země určení
Česká republika Česká republika
Místo konání
online
Další akce v kategoriích

Přinesla vám aktuální situace větší odbyt? Bojovali jste (nebo pořád bojujete) s otázkou, jak to všechno stihnout? Webinář vám přinese tipy a příklady, jak lze digitalizovat obchodní procesy tak, aby zákazníci sami tvořili své objednávky, faktury se sami vytvořili a odeslali (+ upomínali) a mnoho dalšího. Co budete dělat vy? Z mobilu kontrolovat, že všechno běží, jak má a věnovat se pouze zbytku problémových nebo vysoce výnosných zakázek. Ty běžné se vyřeší sami.

Přednášející:

Jan Ševčík, SNADNEE

Informace:

Kontaktní informace

Pořadatel/gestor
Hušbauer Vojtěch / Event manager / husbauer@amsp.cz / +420 603 113 678

Doporučujeme