Narostl vám skokově počet objednávek, zákazníků nebo práce?

Země konání:
online Česká republika
Země určení:
Česká republika Česká republika
Typ akce:
Seminář
Datum konání:
30. 06. 2020

Dne 30. června 2020 od 12:00 do 13:00 proběhne webinář, na kterém zjistíte, jak zlevnit administrativu, snížit chybovost a ještě odcházet domů z dřív z práce.  

Přinesla vám aktuální situace větší odbyt? Bojovali jste (nebo pořád bojujete) s otázkou, jak to všechno stihnout? Webinář vám přinese tipy a příklady, jak lze digitalizovat obchodní procesy tak, aby zákazníci sami tvořili své objednávky, faktury se sami vytvořili a odeslali (+ upomínali) a mnoho dalšího. Co budete dělat vy? Z mobilu kontrolovat, že všechno běží, jak má a věnovat se pouze zbytku problémových nebo vysoce výnosných zakázek. Ty běžné se vyřeší sami.

Přednášející:

Jan Ševčík, SNADNEE

Informace:



Kontaktní informace
Pořadatel/gestor

Hušbauer Vojtěch
Event manager

+420 603 113 678



Pravidelné novinky e-mailem