Naučte se poznávat své zákazníky

Místo konání:
Praha 2, Dittrichova 21
Typ akce:
Seminář
Datum konání:
20. 02. 2019

Naučte se poznávat své zákazníky – CZ – Česká republika, Praha 2 (20.02.2019)



Úspěšné firmy se od ostatních liší tím, že znají potřeby svých zákazníků. Díky tomu pro ně mohou vytvářet produkty nebo služby, které tyto potřeby uspokojí. Na našem školení vás naučíme, jak poznávat zákazníky – jak správně vytvářet dotazníky, jak uspořádat hloubkovou online diskuzi se zákazníky a jak výsledky výzkumů proměnit v konkrétní zlepšení. Dostanete tak nápady, kde a jak inovovat svou nabídku, postavíte marketing na skutečném odlišení se od konkurence a lépe přizpůsobíte a zacílíte komunikaci značky. Ať už jste malá nebo středně velká firma, pomůžeme vám zajistit, aby výsledky vašich výzkumů nezůstávaly v šuplíku.

Struktura

  1. Proč je důležité poznávat zákazníky
    1. Prozákaznický přístup je jeden z klíčových předpokladů pro úspěšný byznys.
    2. Byznys má řešit potřeby lidí, je potřeba je dobře poznat. Nemá vytvářet produkty a služby pro neexistující potřeba.

  2. Jak být správným průzkumníkem
    1. Akceschopnost: co musí být součástí výzkumu, aby neskončil v šuplíku.
    2. Probereme vše, co vyžaduje každý výzkum: popis zkoumaného problému, metodologie (kvant. vs. kval.), výběr vhodných respondentů, reprezentativita výzkumů, vliv metodologie a výběru na výsledky výzkumu.

  3. Jak vytvořit funkční dotazník
    1. Zásady pro tvorbu dotazníků.
    2. Vhodné nástroje pro tvorbu dotazníků.
    3. Příklady otázek.

  4. Vhodné metody pro poznávání zákazníků
    1. Dotazníkový výzkum
      1. Co lze zkoumat. Výzkum zákazníků, lidí v týmu, výzkum značky.
      2. Výhody a nevýhody.
      3. Jaký je postup.
      4. Jak zpracovat a interpretovat výsledky.
    2. Online focus group
      1. Co lze zkoumat.
      2. Výhody a nevýhody.
      3. Jaký je postup: volba platformy (FB, MV, vlastní řešení), jak se ptát
      4. Jak zpracovat a interpretovat výsledky.
    3. Další způsoby poznávání zákaníků
      1. Co lze zkoumat. Zdroje dat: Google Analytics, databáze zákazníků, …

Doporučené čtení: https://www.forbes.cz/uspesne-firmy-dobre-znaji-sve-zakazniky-jak-poznat-co-si-lide-mysli/

 



Kontaktní informace

+420224907532



Pravidelné novinky e-mailem