Zdroj: CzechTrade

Obchodní vyjednávání a přesvědčivá argumentace

Dostáváte se do situace, kdy se zákazníkem musíte vyjednávat podmínky spolupráce, obchodu a nevíte, jak vše vyjednat tak, aby byly obě strany spokojené?

Datum konání
12.09.2023
Typ akce
Seminář
Země určení
Česká republika Česká republika
Místo konání
CzechTrade, Štepánská 567/15, Praha 2
Další akce v kategoriích

Vaši zákazníci mají námitky na vaše produkty a služby a vy je potřebujete umět překonat a zákazníka si tak přitáhnout na svou stranu?

Potřebujete se naučit nenásilnou formou přesvědčit zákazníka a zároveň umět reagovat na případnou manipulaci z jeho strany?

Pokud si na některou otázku odpovíte ANO, pak je tento jednodenní tréninkový seminář určen právě vám.

Cíl:

  • Zjistíte, co vše lze využít pro úspěšné vyjednávání a seznámíte se s hlavními zásadami a principy ve vyjednávání
  • Naučíte se pracovat s nepříznivými emocemi během vyjednáváni (svými i zákazníků)
  • Získáte tipy na různé druhy argumentů, které zákazníky přesvědčí
  • Naučíte se překonávat námitky zákazníků, které jsou nedílnou součástí téměř každého obchodu
  • Osvojíte si postup, jak zvládnout manipulaci ze strany zákazníků
  • Procvičíte si všechna témata na situacích z reálného byznysu a obdržíte konstruktivní zpětnou vazbu a doporučení pro další rozvoj

Obsah:

  • Příprava na vyjednávání – co vše musím vzít v úvahu, když se na vyjednávání připravuji
  • Ústupky ve vyjednávání – pravidla, která je vhodná dodržovat
  • Specifická komunikace během vyjednávacího rozhovoru – práce s tichem, otázkami
  • Emoce jsou náš (ne)přítel – jak pracovat s nežádoucími emocemi během vyjednávání, jak si „ochočit“ své emoce a zpracovat emoce klienta
  • Působivé a účinné vyjadřování – čím zvýšíte přesvědčivost a čím ji naopak snížíte, tipy pro vaše vyjadřování
  • Typy argumentů a co vše můžeme použít jako argument
  • Logický sled argumentů pro jasnější a srozumitelnější pochopení
  • Pseudoargumenty aneb manipulace v praxi – jak manipulaci ze strany zákazníků rozpoznat a jak jí zvládnout
  • Námitky vítány – proč mají zákazníci námitky a co je za nimi obvykle schováno, jednoduchý a zaručený tříkrokový systém k překonání námitek a přesvědčení zákazníka
  • Praktický nácvik, aplikace do praxe a doporučení pro další rozvoj.

Metody:

  • Na tréninkovém semináři si procvičíte probíraná témata v praxi, získáte spoustu know-how, které můžete ihned aplikovat, budete pracovat ve skupinách i samostatně a dostanete spoustu tipů na úspěšnější zvládání vyjednávacích situací (nejen) se zákazníky.
  • Více informací a možnost přihlášení

Kontaktní informace

Pořadatel/gestor
Barcalová Daniela / vedoucí exportního vzdělávání / daniela.barcalova@czechtrade.cz / +420 224 907 533

Doporučujeme